na zelf geinstaleerde fix werkt dock niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik ben nieuw, ik heb een fix op mijn iphone geinstalleerd: omdat er steeds kwam: "deze accessoire is niet bedoeld voor de iphone" dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na zelf geinstaleerde fix werkt dock niet meer
hoi ik ben nieuw,
ik heb een fix op mijn iphone geinstalleerd: omdat er steeds kwam: "deze accessoire is niet bedoeld voor de iphone" dus heb ik de fix geinstaleerd en ik heb nu een dock gekocht en nu werkt hij niet meer omdat ik die fix geinstaleerd heb (het werkte wel bij iemand anders voor de fix) kan ik het bestand terug zetten ik heb het niet ergens opgeslagen toen ik het ging vervangen... weet iemand het? gr. smiba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
originele bestand?
wat ook nog kan is weer het originele bestand terug zetten als iemand die heeft?
gr. smiba |
|
|||
|
|||
opgelost
het is al opgelost ik heb het oude bestand op internet gevonden en terug gezet
gr. smiba |
Labels |
dock, fix |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Griffin dock werkt niet meer met OS 3.0 ?? | twentecontrole | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 14-07-09 22:21 |
2.1 dock werkt niet meer ? | darkvisje | iPhone algemeen | 6 | 22-09-08 18:58 |
touch screen werkt alleen in dock, niet meer in app. HELP!! | joie22 | Unlock [archief] | 4 | 14-06-08 02:23 |
Youtube werkt niet meer na GPRS fix | generator | Archief | 0 | 21-01-08 17:50 |
Download van SMS fix werkt niet ? | Masterplace | Archief | 0 | 10-01-08 22:06 |
|
|