2.1 dock werkt niet meer ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoners, ik heb in mijn auto een aux ingang aan de voorkant die ik naar de docking station had gezet die bij de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2.1 dock werkt niet meer ?
Beste iphoners,
ik heb in mijn auto een aux ingang aan de voorkant die ik naar de docking station had gezet die bij de iphone was geleverd(de kleine witte) deze deed het altijd bij mij perfect maar naar update 2.1 doe ik precies het zelfde alleen komt me muziek niet uit me autoboxen maar gewoon uit me iphone :S Is er een functie bij gekomen waar ik niks van weet? zo niet iemand die het al getest heeft ? mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst.
|
|||
|
|||
Iemand die dit even kan testen voor mij ?
|
|
||||
|
||||
ik heb een dock>jack kabel voor in de auto, op zich hetzelfde idee dus.
Als ik vanmiddag rond 15:30 naar huis ga zal ik dit even testen. Ik heb die nog niet aangesloten gehad nadat ik naar 2.1 ben gegaan. |
|
|||
|
|||
Hoor het graag
|
|
|||
|
|||
Nog niet gechecked cypher?
|
|
||||
|
||||
Sorry voor de late reactie, ik was het helemaal vergeten, en dacht er vanmiddag pas aan.
Hier geen problemen met de dock>jack kabel, ipod functie werkt prima, krijg nog steeds de melding of ik de airplane mode wil activeren, druk dan gewoon op NEE en de muziek speelt perfect af |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
afstandsbediening van dock werkt niet | Djon | iPhone algemeen | 0 | 26-03-11 12:52 |
na zelf geinstaleerde fix werkt dock niet meer | smiba | iPhone algemeen | 2 | 18-07-10 18:57 |
Griffin dock werkt niet meer met OS 3.0 ?? | twentecontrole | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 14-07-09 22:21 |
Dock werkt niet.. | Kermi | iPhone algemeen | 12 | 26-08-08 19:34 |
touch screen werkt alleen in dock, niet meer in app. HELP!! | joie22 | Unlock [archief] | 4 | 14-06-08 02:23 |
|
|