Dock werkt niet.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iPhone in handen gekregen met een raar probleem.. nl. het dock werkt niet. Als ik het venster krijg van slide to ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dock werkt niet..
Ik heb hier een iPhone in handen gekregen met een raar probleem..
nl. het dock werkt niet. Als ik het venster krijg van slide to unlock, werkt de slider wel, maar na ik dat heb gedaan doet de onderste strook niets meer, dock iconen werken niet, ik kan ook niet bij settings op reset drukken omdat dan de onderste strook ook niet werkt.. Is al gerestored naar 1.1.4 & gejailbreakt met iJailbreak.. Iemand een idee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aiaiai dat klinkt als een dead strip op je scherm... Als het na een restore dus niet is gefixed is het hardware matig... Sorry... Je zal een nieuw touchscreen nodig hebben... Ooof je moet touch sterker zetten door bv de advanced prefs van croiman te gebruiken... Soms werkt dat! Veel suc6
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Dacht ik ook toen ik hem in handen kreeg, maar de slider werkt wel?
|
|
||||
|
||||
Als de slider het in het begin wel doet en de dock niet, lijkt het me niet hardwarematig... Al geprobeerd 1 van de iconen een paar seconden ingedrukt te houden en te verslepen naar de dock???
|
|
||||
|
||||
Ja, zonder effect..
Vervangt een restore ALLE bestanden op de iPhone? Dus ook kleine bestandjes ergens weggepropt die beschadigd zouden kunnen zijn? |
|
||||
|
||||
Niemand die iets weet/een voorstel heeft..
|
|
||||
|
||||
Zover ik weet wel, maar iig je liedjes, filmpjes, foto's en apps. Als je dit gedaan heb zou je hem (als je dit nog niet gedaan hebt) opnieuw moeten unlocken...
|
|
||||
|
||||
Het is dus toch hardwarematig..
De onderste 0,5 cm werkt niet meer. Voor de slider is dat niet erg want die heef een groter touchoppervlak maar de icoontjes moet je mooi in het midden raken & die werken dus niet meer.. Ik heb al geprobeert om Superprefs te installeren, dat is gelukt maar als ik de touch sensitivity wil aanpassen heb je dus het onderste stuk van het scherm nodig Misschien dat Croiman dat even wil aanpassen (dat het bv in het midden staat)? Of iemand anders nog tips? |
|
||||
|
||||
Ooooh wat genaaid iniedergeval... Is het het probleem in in het touch sensitivity scherm te komen of om zodra je er in bent de settings aan te passen? Anders mod ik em wel snel ff voor je...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Ik raak er niet in omdat advanced pres in het niet werkende deel staat..
|
|
|||
|
|||
En als je nu probeert de optie handmatig toe tevoegen? Misschien kun je zo wel bij de optie. In onderstaande link wordt uitgelegt hoe je dit kunt doen.
Schermgevoeligheid iPhone aanpassen: Touch Settings » Nieuws » iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
MIJN ICONEN WERKEN NIET MEER !!!!
Ik heb vanmiddag getracht een nieuwe phone dialer te installeren (Idial Old style) maar daar is iets goed mis gegaan want nu werken mijn iconen niet meer. Als ik opnieuw opstart doet de slide het goed, kan bv ook mijn pincode ingeven en als ik daarna op een willekeurig icoontje klik wordt die alleen maar donkerder van kleur maar er opent niets. Ik kan van links naar rechts sliden, dat doet het allemaal goed maar een icoon openen lukt niet. Waar ik denk dat het is fout gegaan...... Ik had de nieuwe bestandjes voor de Idial old style dialer gekopieerd met Iphone Browser naar de map applications/mobilephoneapps..... Omdat ik na een herstart niet de Idial Old style kreeg dacht ik alle mapjes te verwijderen en de ouwe er weer op te zetten maar i.p.v. submapjes te verwijderen heb ik heel de inhoud van mobilephone.app verwijderd. Na de herstart was ik mijn telefoon icoon in mijn menubalk rechtsonder kwijt. Waar dus normaal 4 icoontjes staan (telefoon-mail-safari-Ipod) stonden er nu maar 3 en kan ik geen icoontjes meer openen. Misschien heeft iemand de originele bestandjes die in de mobilphone.app map moeten waardoor ik misschien het probleem oplos maar ik snap er nu niets meer van. het touchscreen werkt prima maar de iconen willen niet meer openen. WIE KAN MIJ HELPEN ???? Misschien weet iemand waar de originele bestandjes staan van de mobilephone.apps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
afstandsbediening van dock werkt niet | Djon | iPhone algemeen | 0 | 26-03-11 12:52 |
Griffin dock werkt niet meer met OS 3.0 ?? | twentecontrole | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 14-07-09 22:21 |
Help! Volume op nieuwe Apple 3G dock werkt niet? | BoB_Ross | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-12-08 23:08 |
Line-out van de Iphone Dock werkt niet | maarten1987 | iPhone algemeen | 4 | 04-11-08 20:56 |
2.1 dock werkt niet meer ? | darkvisje | iPhone algemeen | 6 | 22-09-08 18:58 |
|
|