Line-out van de Iphone Dock werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn Iphone-muziek op een stereo afspelen. Nu zit er op de bijgeleverde dock een line-out, waar mijn audiokabel inpast. Ik krijg echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Line-out van de Iphone Dock werkt niet
Ik wil graag mijn Iphone-muziek op een stereo afspelen. Nu zit er op de bijgeleverde dock een line-out, waar mijn audiokabel inpast. Ik krijg echter geen muziek uit mijn boxen te horen.
Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet je iphone in het dock zetten en dan via het dock de audio kabel in de stereo
|
|
|||
|
|||
Ja, dat doe ik ook. Ik gebruik de geluidskabel die ik bij mijn laptop gebruik en die loopt direct naar de boxen. Ik heb al geprobeerd om de iPhone uit te zetten, op het dock, en daarna aan te zetten, maar dit werkt ook niet..
|
|
||||
|
||||
Thja hij zou het eigenlijk moeten doen bij mij werkt het perfect..
Ik zou de connectors eens schoon blazen deze zijn best gevoelig. Want bij zegt ie soms wel dat het dock niet geschikt is voor het apparaat. En als ik het schoon blaas doet ie het gewoon |
|
|||
|
|||
bij mij weten als je via de dock werkt moe je hem in "vliegtuigmodus" zetten.
dit werkt ook zo bij mijn 2G |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
afstandsbediening van dock werkt niet | Djon | iPhone algemeen | 0 | 26-03-11 12:52 |
iPhone: iPhone 2G: Herstelt van 3.1.2 naar 3.1.3, Dock werkt niet | Demon Hunter | Jailbreak | 4 | 29-10-10 15:45 |
Headphone geluid line-out keyboard dock | nibbit88 | iPad algemeen | 0 | 11-09-10 00:45 |
2.1 dock werkt niet meer ? | darkvisje | iPhone algemeen | 6 | 22-09-08 18:58 |
Dock werkt niet.. | Kermi | iPhone algemeen | 12 | 26-08-08 19:34 |
|
|