iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/20631-categories-organiseer-geinstalleerde-applicaties-mappen-cydia.html)

JWVD 22-11-08 20:40

Restoren naar 2.1, Quickpwnen en upgraden naar 2.2, had ik ook ;)

ihans 22-11-08 23:08

Ik denk dat ik in een soort loop zit; Cydia stond ook in een categorie.
Als ik downgrade naar 2.1, en de backup van toen terughaal, zie ik geen apps want die stonden in een categorie, categories komt niet mee met een backup. Als ik Pwng dan kan ik cydia ook niet zien want die stond ook in een categorie.

ButcherJF 23-11-08 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ihans (Bericht 220345)
Ik denk dat ik in een soort loop zit; Cydia stond ook in een categorie.
Als ik downgrade naar 2.1, en de backup van toen terughaal, zie ik geen apps want die stonden in een categorie, categories komt niet mee met een backup. Als ik Pwng dan kan ik cydia ook niet zien want die stond ook in een categorie.

De fout zit hem in het terugzetten van de backup. Na de restore als een nieuwe telefoon aanmelden.

ihans 23-11-08 08:41

Maar dan ben ik dus alles kwijt.

M1ch3l 23-11-08 16:08

Helemaal niet nodig gewoon met 'Poof' programma dat bij Bossprefs zit kun je alles weer zichtbaar maken, heb het zelf ook gehad.

Kluppergeest 02-12-08 19:15

Ik heb zojuist Categories gedownload en wanneer ik enkele apps in de map 'games' wou toevoegen, liep mijn iPhone helemaal vast. Nu staat hij op een lage helderheid, en blijft hij op het 'editing-scherm' staan voor apps toe te voegen.

Wat nu?

EDIT: ik heb m'n iPhone gewoon gereset (Home + Sleep/Awake-knop beiden 10 seconden inhouden en dan opnieuw opstarten)

Kuuhn 04-12-08 14:54

home knop weer naar springboard
 
Hallo,

weet iemand of je er voor kunt zorgen, dat je via de home-knop weer terug komt in bovenliggende map, i.p.v. je springboard? Vind het redelijk irritant om iedere keer wanneer ik een app aflsuit, weer vanuit mijn springboard naar de juiste map moet.

grtz

koen

borgqueenx 04-12-08 16:38

hoe kan ik die mappen automatisch backgrounden?
Zonder altijd met backgrounder dit hantmatig te doen?

MethosNL 04-12-08 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 226966)
hoe kan ik die mappen automatisch backgrounden?
Zonder altijd met backgrounder dit hantmatig te doen?

Zit een optie in de map zelf, op de I drukken en dan kan je het instellen.....

borgqueenx 06-12-08 01:15

ah bedankt:) keep resident is dus backgrounden. Is er nu ook nog een makkelijke manier om de icoontjes mooie randen te laten hebben? Ipv vierkant.

chipbroker 08-12-08 13:14

Super handig progje, werkt vooralsnog zonder problemen :)

chipbroker 08-12-08 14:48

Moest hem na het converteren ook even wissen in itunes, daarna in verkenner geopend met itunes en voila hij staat er bij :-) Super !

him 10-12-08 12:26

Categories werkt inderdaad erg fijn, ik heb wel probleem dat het heel vaak hangt of de iPhone reset als je nieuwe folders toevoegt of icons in folders zet.
Als ze er eenmaal instaan werkt het verder goed.

Is dit hangen/resetten iets waar jullie ook last van hebben?

chipbroker 10-12-08 13:12

Ik moet hem het springboard ook resetten na het toeveoegen van mapjes maar dat doe ik niet dagelijks :)

Kuuhn 10-12-08 13:48

bij mij bleef hij na een addon package voor categories vaak hangen, heb hem zelfs moeten restoren daarna. Heb nu geen addon package en alles doet het perfect

eschabra 11-12-08 15:51

Van de week de upgrade gedaan naar 2.1 en daarna een restoren van mijn backup, sindsdien alle applicaties die ik in sub categorien had staan niet meer teruggevonden. Kan dus ook niet meer bij settings. Kennelijk staan ze ergens hidden, als ik met de finder kijk in de folders zie ik ze wel. Hoe krijg ik deze weer actief. Want bij het installeren van 2.1 stonden ze er wel tussen! ook het app categorize kan ik niet meer vinden. Wie kan mij helpen?

him 11-12-08 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eschabra (Bericht 229903)
Van de week de upgrade gedaan naar 2.1 en daarna een restoren van mijn backup, sindsdien alle applicaties die ik in sub categorien had staan niet meer teruggevonden. Kan dus ook niet meer bij settings. Kennelijk staan ze ergens hidden, als ik met de finder kijk in de folders zie ik ze wel. Hoe krijg ik deze weer actief. Want bij het installeren van 2.1 stonden ze er wel tussen! ook het app categorize kan ik niet meer vinden. Wie kan mij helpen?


Via Bosspreff hide icons kan je ze weer visible maken

eschabra 11-12-08 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door him (Bericht 229918)
Via Bosspreff hide icons kan je ze weer visible maken

Maar zelfs bosspreff zie ik niet ook dit zat in de subfolder!

Lucien1966 04-01-09 17:53

Hoe krijg je de icoontjes in de categorie mappen? Want als ik ze laat "bibberen" en daarna probeer te verslepen naar een folder toe, dat komt het icoontje er gewoon naast te staan en niet erin...

Kuuhn 05-01-09 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 239214)
Hoe krijg je de icoontjes in de categorie mappen? Want als ik ze laat "bibberen" en daarna probeer te verslepen naar een folder toe, dat komt het icoontje er gewoon naast te staan en niet erin...

categories openen, categorie aanmaken, deze categorie openen en met "add" de apps toevoegen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.