iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/20631-categories-organiseer-geinstalleerde-applicaties-mappen-cydia.html)

Lucien1966 05-01-09 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kuuhn (Bericht 239631)
categories openen, categorie aanmaken, deze categorie openen en met "add" de apps toevoegen.

Dat is dus het probleem, als ik de categorie open, dan zie ik alleen een leeg zwart scherm en kan ik niets "toevoegen"..

Chrisl 05-01-09 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 239675)
Dat is dus het probleem, als ik de categorie open, dan zie ik alleen een leeg zwart scherm en kan ik niets "toevoegen"..

Je hebt ook ADD niet staan rechts bovenin????

Kuuhn 05-01-09 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 239675)
Dat is dus het probleem, als ik de categorie open, dan zie ik alleen een leeg zwart scherm en kan ik niets "toevoegen"..

je moet wel de categorie openen in het programma categories en niet op je springboard, want daar kun je niets toevoegen.

Lucien1966 06-01-09 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kuuhn (Bericht 239756)
je moet wel de categorie openen in het programma categories en niet op je springboard, want daar kun je niets toevoegen.

Dat was de oplossing, dank je

scheersje 15-01-09 18:33

categories
 
Hey,

Ik wou vandaag m'n mapje 'games' verwijderen die ik gemaakt heb met de app 'categories' en natuurlijk was
ik zo slim geweest om eerst de app 'categories' te verwijderen via cydia, nu staat het mapje er nog met alle games erin en vind ik geen weg om ze eruit te halen en het mapje te verwijderen.
Ik heb al geprobeerd om de app categories terug te installeren, die komt er dan niet te staan, etc.

Please help! :)

King1987 15-01-09 20:00

@ scheersje,

Hier heb ik je topic maar even bij gevoegd, het past namelijk perfect bij elkaar ;) (lees dit topic ook eens door of zoek nog even verder op het forum, komt veel vaker voor namelijk ;))

sebastjuh 15-01-09 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scheersje (Bericht 244419)
Hey,

Ik wou vandaag m'n mapje 'games' verwijderen die ik gemaakt heb met de app 'categories' en natuurlijk was
ik zo slim geweest om eerst de app 'categories' te verwijderen via cydia, nu staat het mapje er nog met alle games erin en vind ik geen weg om ze eruit te halen en het mapje te verwijderen.
Ik heb al geprobeerd om de app categories terug te installeren, die komt er dan niet te staan, etc.

Please help! :)

Hey Ik had het zelfde probleem alleen had ik categorie geïnstalleerd en al mijn apps in mappen gezet ik heb toen mijn iphone hersteld omdat ik niet meer omgebouwd willde hebben waren ze allemaal weg, iphone denkt nog wel dat ze geinstaleerd zijn alleen zie ik ze niet, ik kan wel bij instellingen sommige apps aanpassen, maar verder niks openen. nieuwe apps daarentegen kan ik wel gewoon openen en gebruiken heel raar, aub help.

pannamoker 16-01-09 13:08

hallo"
ik heb een dringende vraag. hoe kun je categories weer verwijderen? ik zie hem namelijk niet staan bij packages? en ik heb daarnaast categories nul keer gebruikt.??


HELP

scheersje 17-01-09 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 244454)
@ scheersje,

Hier heb ik je topic maar even bij gevoegd, het past namelijk perfect bij elkaar ;) (lees dit topic ook eens door of zoek nog even verder op het forum, komt veel vaker voor namelijk ;))

Na wat zoeken ivm categories mbv de zoekfunctie heb ik eerlijk gezegd nog geen oplossing gevonden, als er iemand een oplossing heeft gelieve die dan te delen.:p

Eduardboon 17-01-09 12:18

Leuk hoor, alleen jammer dat de icoontjes niet goed werken!?

marco_sire 20-01-09 12:22

is er inmiddels al een oplossing voor:
- je links-naar-internetpagina's-die-op-je-springboard staan in mappen te krijgen
- icoontjes rond in de hoeken maken

scheersje 20-01-09 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scheersje (Bericht 245017)
Na wat zoeken ivm categories mbv de zoekfunctie heb ik eerlijk gezegd nog geen oplossing gevonden, als er iemand een oplossing heeft gelieve die dan te delen.:p

En voor dit?:rolleyes:

perrie 29-01-09 13:15

ik heb een paar catogories aangemaakt maar ze staan wel op het springboard ,
maar als ik het progje categories open mis ik er een en nog een vraagje hoe haal ik een app uit een map van links naar recht sliden werkt niet.

groeten bull

X-Tince 29-01-09 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door perrie (Bericht 250073)
ik heb een paar catogories aangemaakt maar ze staan wel op het springboard ,
maar als ik het progje categories open mis ik er een en nog een vraagje hoe haal ik een app uit een map van links naar recht sliden werkt niet.

groeten bull

Verwijderen doe je gewoon met Edit en daarna dus verwijderen. Ik weet niet hoe het komt dat je een App mist, staat hij dan wel nog gewoon op je springboard?

perrie 29-01-09 13:48

bedankt voor de snelle reactie
het verwijderen lukt nu ik moet op het stopteken gaan staan die verandert en dan kan ik een app verwijderen uit een categorie.

maar ik bedoelde dat ik een map op mijn springboard heb staan die ik in het progje categories heb aangemaakt hij staat wel op het springboard maar niet in het progje dus ik kan daar niks meer in verwijderen of toevoegen. als ik dan een nieuwe wil aanmaken met dezelfde naam zegt ie dat ie al bestaat alleen hij laat hem niet in categories programma zien de ander mappen wel.

groeten bull

AssyriskaFF 29-01-09 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Locutus1 (Bericht 197664)
Ik heb allemaal 'eigen' versies van de icoontjes van de apps gemaakt. Als je Winterboard heb geïnstalleerd, kun je deze (met naamgeving van de app zoals ie op je sprinboard te zien is) in de \Icons directory van je theme gooien. Dan zien ze er in Categories ook weer slick uit :-)

Is wel wat werk, want je moet eerst de originele icons opzoeken in de filesystem van je iphone, daarna fixen met een tool anders kun je ze niet openen, daarna editen met photoshop en daarna weer uploaden naar je iphone.

Ehm volgens mij bedoelt hij de icoontjes in de aangemaakte mappen van categories ( of ik lees dit weer helemaal verkeerd :D). Ik heb twee mappen Games en Apps en in die mappen zie je de icoontjes zoals ze "normaal" zijn. En ook nog eens vierkant ( de meesten). Dat kan niet aangepast worden?

rikfrombelgium 30-01-09 15:47

ik heb categories er ondertussen niet meer opgezet. Het werkt gewoon niet goed, de app freezed soms, en zelfs als je gewoon een update doet, komen de app's in mappen niet meer op je springboard als je ze niet manueel uit de mappen hebt gehaald waardoor je een full restore moet doen. Gewoon teveel moeite en niet stabiel genoeg naar m'n zin. Dan maar een pagina meer. ;)

VIGL 25-02-09 22:10

Error bij Cydia Categories
 
Sinds vandaag krijg ik mijn Cydia Categories niet meer geopend. Na 1 seconde schiet het programma terug naar de Springboard. Ik heb al een paar keer het programma verwijderd en herinstalleerd. Na het verwijderen van Categories blijven mijn aangemaakt mapjes gewoon bestaan. Ook geprobeerd met openSSH dit te verwijderen, maar kom er niet uit :confused:.

Hopelijk heeft iemand een oplossing voor me.

Dank

ztrezz 22-03-09 14:03

Is het ook mogelijk om in een folder binnen Categories (bijv. Apps) alles 'automatisch' op alfabetische volgorde te hebben? En is het mogelijk om binnen een folder een subfolder te gebruiken (creeren lukt me wel, maar dan springt hij terug naar mijn beginscherm).

Rawish 24-03-09 21:16

Heb zelf een ander probleempje. Ik draai nu 2 verschillende games van de ontwikkelaar aftershock (Mafia live! en Undead live!) maar deze ontwikkelaar heeft de applicatie in de apllications folder bij beide apps spgc.app genoemd. Nadat ik dus undead in mn games folder zette werd het icoon van mafia live ook in 1x een icoon verwijsend naar undead live...
Ik heb het nu voor elkaar gekregen om mafia live terug te halen door undead live te hernoemen naar spgcundead via SSH maar zo werkt undead live niet en nu ik hem weer terug hernoem naar spgc.app ben ik hem helemaal kwijt. Als ik undead in mn gamesfolder zet dan gaat mafia live daar ook heen en andersom ook.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en toch beide games kan draaien?

EDIT: Vraag me niet hoe maar het is me uiteindelijk gelukt er eentje op het SB en de andere in mn games map te krijgen, alle 2 op 1 plek gaat nog steeds niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.