iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/20631-categories-organiseer-geinstalleerde-applicaties-mappen-cydia.html)

arttext 15-01-10 16:33

Tekst onder icoontje
 
Alles werkt goed, prima app, heb hem in combinatie met winterboard, en categoriesSB. Één maartje: De tekst onder de icoontjes van de apps die binnen een categorie zijn geplaatst is verdwenen en dat vind ik toch wel lastig.
Iemand enig idee?

Clemenza 15-01-10 22:44

Categories probleem [OPGELOST]
 
Hi iedereen om al vast te beginnen ik weet dat dit een veelvoorkomende vraag moet zijn daarom heb ik dus ook echt goed gezocht maar ik kan het antwoord niet vinden omdat alle topics verwijzen naar de zoekfunctie van die tijd maar die resultaten die je toen moet hebben gezien vind ik niet meer dus nog één keer:

Ik heb mijn iPhone 3G 3.1.2 opnieuw gejailbreaked (custom) maar natuurlijk ben ik weer zo dom geweest om categories niet uit elkaar te halen en ben ik nu al mijn apps kwijt iemand die me hulp kan bieden?

Alvast bedankt,

Clemenza

Clemenza 16-01-10 08:41

Laat maar ik heb het al, voor de mensen met dit probleem:

Dowload Categories
Maak een map
Voeg daar al je apps toe (ja dat zijn je onzichtbare)
Sluit Categories af
Open Categories
Maak jouw map leeg
Verwijder je map

Iphone3Gs 16-01-10 10:15

Ik heb me iphone opnieuw hersteld via itunes en toen opnieuw gejailbreakt nu heb ik kan ik geen icoon meer toevoegen aan een map deze is dan standaard grijs, ik heb al een paar keer categories eraf gehaald en er weer opnieuw opgezet en ook cydia erweer af en erweer op en nog helpt het niet, ook heb ik de categories icoon geinstalleerd.
Wie weet hoe ik dit weer kan fixen.

King1987 16-01-10 12:01

\\Topic's samengevoegd

ilovetechno23 21-01-10 22:37

hallo iedereen, ik heb een iphone 3GS 16 gb heb hem gejailbreakt naar 3.1.2 heb er dan ook direct categories opgezet, maar nu door één of ander iets synchroniseer ik men iphone met itunes en al de applicaties staan niet meer in de mapjes die ik heb aangemaakt maar wel op men computer in itunes, heeft iemand dit ook al meegemaakt?? please help me!!! thanks!!!

Illias_070 29-01-10 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gabriel Antonyo (Bericht 390174)
Mijn categories deed het voorheen altijd,
als ik hem nu open, categories zelf, dan geeft hij mij de volgende melding:

error

admob blocking has been detected in your hosts file
i have worked many hours on this app. it cannot run with this block in place.


heeft iemand dit meegemaakt? wat heb ik verkeerd gedaan
of hoe kan dit verholpen worden, wil namelijk categories gebruiken.
elke x als ik categories open krijg ik die melding en kan ik alleen op ''ok'' klikken en dan sluit hij categories af.


Heey,

Ik heb het zelfde probleem, alleen heb ik admob helemaal niet geinstaleert. Weet iemand hier een oplossing voor?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:46.