WinterBoard Theme Creator discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heyla, Kheb sinds kort mijn iphone 3g gejailbraiked en mijn springboard aangepast... Nu wil ik winterboard theme creator afhalen maar hij werkt niet via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
winterboard theme creator
Heyla,
Kheb sinds kort mijn iphone 3g gejailbraiked en mijn springboard aangepast... Nu wil ik winterboard theme creator afhalen maar hij werkt niet via de link die hier op dit forum te vinden is... Kan iemand mij hier mee helpen, eventueel opnieuw uploaden of een alternatief voorstellen want kwil mijn springboard volledig zelf custom maken.... alvast bedankt grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik pak hem nu voor je in
Laatst gewijzigd door spysical; 28-07-09 om 21:21. |
|
|||
|
|||
Alvast bedankt maar het probleem is dat hij winterBoard.exe niet vind :s
Kbegin er beetje stress van te krijgen, heb ook al met openSSH proberen voorgemaakte themes op mn iphone proberen te zetten, alles gaat goed tot dat ik hem in een map Library/Themes moet zetten die staat er bij mij gewoon niet op:s toch bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet in /private/var/stash/themes.xxxxxx zijn waarbij de x'jes vanalles kan zijn. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig waar ik de originele namen kan vinden van diverse apps?
zoals bv dictafoon, kompas, berichten (Text pakt tie nl niet), en nog meerdere namen. Kan nu niet iedere app van een eigen icoon voorzien helaas. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier staat een overzicht (is wel voor 2.x geschreven, dus de locaties kunnen afwijken) |
|
|||
|
|||
Super hier kan ik wat mee, thanks a lot!
|
|
|||
|
|||
Hmmmz!
Allemaal leuk en aardig.. Maar ik heb er een gemaakt en hoe zet ik hem dan op me iphone?? Via Itunes? En jullie hebben het over de icoontjes in de map icoons.. Maar hoe vind ik die map?? |
|
|||
|
|||
misschien kan iemand helpen met mij probleem.
ik doe het maar zo omdat ik niet weet hoe ik moet posten. ik heb een probleem met me ipod touch 4g ik heb hem gejailbreakt en heb pas een achtergrond via winterboard. nu is het probleem dat ik nog me oude achtergrond heb staan in me gewone ipod instellingen. maar zodra ik een map met apps open verschijnt de oude achtergrond . en zodra ik weer terug ga heb ik gewoon weer me nieuwe |
Labels |
thema, theme creator, windows, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
winterboard theme aanpassen? | TakenBoxershort | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-02-11 18:25 |
Onvolledige theme in winterboard (?) | tomkloos | Jailbreak apps en thema's | 5 | 13-08-10 12:58 |
Winterboard theme | Flister | Jailbreak apps en thema's | 5 | 28-09-09 12:18 |
theme naar winterboard? | gamingmaster11 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 12-08-09 12:48 |
Winterboard theme | pieterwillems | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-02-09 22:37 |
|
|