dTunes discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat kan maar de meeste muziek zit bij "Muziek" Anders mis je bepaalde liedjes Ook heb je geen overzichtelijke en mooie mediaplayer bij dTunes....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat kan maar de meeste muziek zit bij "Muziek"
Anders mis je bepaalde liedjes Ook heb je geen overzichtelijke en mooie mediaplayer bij dTunes. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
misschien dat je hem met catagories kan vinden? zo heb ik wel is wat terug kunnen vinden wat eerst zoek wat (was wel te zien in catagories)
@rtdevries ik heb hetzelfde probleem. op youtube had ik wat gevonden wat je ook kon intoetsen maar dat hielp niet. (dit was dat je eerst naar je mapje moet gaan waar je torrent in staat, dus cd var/mobile/Library/Downloads en dan enter, vervolgends ctorrent naam van de file intoetsen.) hij blijft bij mij "hangen" op het downloaden want uitpakken enzo gaat maar wanneer die moet downloaden zegt ie dat ctorrent gestopt moet worden :S typ je trouwens ./Gettorrent of ./gettorrent want het moet de laatste zijn Laatst gewijzigd door Merlin; 07-12-09 om 15:02. |
|
|||
|
|||
Ik krijg dTunes niet geinstalleerd.
Dag iPhone gebruikers,
Ik kreeg gisteren de tip dTunes te downloaden via cydia, en dat wou ik braaf doen maar als ik hem wil installeren kijk ik dit soort errors: http://i50.tinypic.com/285kqu.png Hoe kan ik dit tegen gaan? Groetjes |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4; dTunes & Yourtube | schuiverke | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-07-11 22:35 |
Dtunes | astramen | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-11-10 11:54 |
dTunes werkt niet | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-08-10 14:24 |
|
|