Achtergrond SpringBoard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag, Gisteren heb ik iOS op mijn iPhone 3G gezet. Meteen even ge-jailbreaked dmv redsnow en er voor gezorgt dat ik nu ook de achtergrond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achtergrond SpringBoard
Goedenmiddag,
Gisteren heb ik iOS op mijn iPhone 3G gezet. Meteen even ge-jailbreaked dmv redsnow en er voor gezorgt dat ik nu ook de achtergrond van het springboard kan veranderen. Ben er eigenlijk niet heel tevreden over omdat deze achtergrond de iPhone 3G vertraagt, wanneer ik in een programma zit en op de home knop druk 'happeren' de icoontjes naar hun plaats ipv in een vloeiende beweging zoals dit eerst gebeurde op iOS (voor de jailbreak). Is er misschien een manier om het weer te disablen (zonder de iPhone te herstellen) Groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat je zou kunnen proberen:
Het inschakelen van de wallpaper en multitasken
Uiteindelijk raak je niks kwijt, als je daarna een reservekopie terugzet |
|
|||
|
|||
Het is eigenlijk niet helemaal wat ik bedoelde, ik wilde het omgekeerde, dus géén achtergrond meer op SpringBoard, maar dan draai ik het door jou beschreven proces gewoon om, denk dat dit geen problemen moet opleveren!
Bedankt voor de tip! |
|
||||
|
||||
Verplaatst.
Dit is helemaal wat je bedoelde en de enige oplossing zonder herstel momenteel. |
|
||||
|
||||
Je moet inderdaad gewoon homescreen-wallpaper op false gaan zetten. Dan is je probleem opgelost
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, het bovenstaande proces beschrijft hoe je het aan kan zetten,
maar de dikgedrukte rode tekst geeft aan hoe je het niet activeert. False = uitzetten || True = aanzetten. Groetjes, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond springboard !!! | dieselboa | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-10-10 14:26 |
Achtergrond | Timka | Archief | 1 | 02-01-10 19:16 |
Wallpaper en springboard achtergrond verschillend | wooshie | Ringtones en Wallpapers | 1 | 08-07-09 15:42 |
hoe achtergrond van springboard veranderen? | valiechemicalie | Archief | 2 | 20-03-08 21:32 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|