Wallpaper en springboard achtergrond verschillend discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, ik heb een jailbreaked iPhone met cydia en Icy geinstalleerd. Ik wil mijn Lock screen achtergrond en springboard achtergrond een andere afbeelding meegeven. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wallpaper en springboard achtergrond verschillend
Hallo allen,
ik heb een jailbreaked iPhone met cydia en Icy geinstalleerd. Ik wil mijn Lock screen achtergrond en springboard achtergrond een andere afbeelding meegeven. Ik heb Winterboard maar als ik het wil instellen dan kan ik het in Winterboard alleen maar aanvinken en dan werkt het maar dan kan ik alleen maar 1 afbeelding gebruiken en niet andere afbeeldingen. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Groeten, Wooshie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gevonden. Via Cberduck in de folder /library/stash/Themes.xxx
Daar kan je de folders van WInterboard vinden en de gewenste afbeeldingen wijzigen. Neem de gewenste afbeelding voor de springboard en noem die Wallpaper.png en zo ook voor de Lockscreen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond springboard !!! | dieselboa | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-10-10 14:26 |
Achtergrond SpringBoard | Sjorss | Jailbreak apps en thema's | 5 | 24-06-10 13:10 |
Wallpaper in safari als achtergrond plaatsen | Samyr-Antonio500 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 16-11-09 23:20 |
Springboard Weather Wallpaper ! | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 24 | 27-10-09 22:39 |
Standaard zwarte springboard wallpaper directory | Destiny | Ringtones en Wallpapers | 5 | 15-03-08 10:28 |
|
|