Activator probleempje discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de home knop (langer ingedrukt houden) om hem in sleep mode te zetten, dus locken zeg maar. Maar bij mij springt hij steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activator probleempje
Ik wil de home knop (langer ingedrukt houden) om hem in sleep mode te zetten, dus locken zeg maar.
Maar bij mij springt hij steeds naar het lockscreen. Ik heb alle 3 de opties geprobeerd, maar het lukt me niet. En als ik 'sleep button' selecteer maakt hij een screenshot, erg raar. Laatst gewijzigd door Maradona10; 24-06-10 om 11:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je sleep button selecteert, dan gedraagt de homeknop zich als de sneep button. En als je de homeknop en de sleep button tegelijk indrukt, dan maak je dus een screenshot. Overigens hoort dit niet, ik denk dat het een bugje is.
Ik heb het net even gecheckt: de optie 'lock device' is degene die je moet hebben. Je ziet dan wel eventjes het lockscreen, maar die gaat na een aantal seconde weer weg. |
|
|||
|
|||
Ja klopt. Dat is de enige die niet werkt. Als ik hem instel op dubbeltik taakbalk doet hij het namelijk wel.
Bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activator | dieselpower | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-04-11 18:58 |
Activator | Jitse | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-03-11 18:01 |
Background activator geinstalleerd. | Titoo | Jailbreak apps en thema's | 12 | 12-01-11 23:00 |
Activator - Slide in gesture | richzzz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-10-10 17:49 |
SBSettings en Activator probleempje | pjhoomans | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-08-10 20:08 |
|
|