SBSettings en Activator probleempje discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gisteren geupdate naar 4.01 en de jailbreak toegepast. Toen via Cydia SBsettings geinstalleerd. Helaas lukt het me niet om die aan de praat te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SBSettings en Activator probleempje
Heb gisteren geupdate naar 4.01 en de jailbreak toegepast. Toen via Cydia SBsettings geinstalleerd. Helaas lukt het me niet om die aan de praat te krijgen. Las in Cydia iets over een bug in 4.0 betreffende sbsettings. Via Activator kan het wel worden ingesteld of zo iets. Maar ik kan ook Activator maar niet vinden in mijn phone. Was al voor geinstalleerd zag ik maar heb een reinstall gedaan, telefoon meerdere keren gereboot maar kan activator nog steeds niet vinden onder instellingen.
Iemand die me op weg kan helpen om toch sbsettings werkend te krijgen? Thanks! dankzij een update van Cydia is het probleem verholpen. Zowel SBSettings als Activator doen het nu! Laatst gewijzigd door pjhoomans; 04-08-10 om 19:56. Reden: Problem solved |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier. Kan nu geen thema installeren voor LockInfo. Zodra ik een thema selecteer in Springboard, blijft hij continue crashen en zet dan de "safe mode" melding bovenaan in mijn telefoon. Heel vervelend. Hoop dat er snel een update komt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zet die uit, problem solved |
|
|||
|
|||
Citaat:
Winterboard en lockinfo doen het op zich prima, zolang ik geen thema selecteer in Winterboard. Zodra ik een thema selecteer knalt Winterboard er uit en ben ik alle opties in het instellingen menu kwijt. Moet dan Winterboard als app starten en dan het thema uit zetten. Dan komt alles weer terug. Maakt niet uit welk thema ik gebruik. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activator | dieselpower | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-04-11 18:58 |
Activator | Jitse | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-03-11 18:01 |
Background activator geinstalleerd. | Titoo | Jailbreak apps en thema's | 12 | 12-01-11 23:00 |
Activator - Slide in gesture | richzzz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-10-10 17:49 |
Activator probleempje | Maradona10 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-06-10 15:35 |
|
|