Boss Prefs v2.13b discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na inst.2.1 heb ik bij boss edge wifi bl.tooth mail,meer niet dit zijn enige knoppen.Bij config staat alles aan daar staat ssh wel RAAR!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Na inst.2.1 heb ik bij boss edge Wi-Fi bl.tooth mail,meer niet dit zijn enige knoppen.Bij config staat alles aan daar staat ssh wel RAAR!!!
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat SSH bij config aan of uit?
|
||||
|
||||
![]() je moet open ssh nog instaleren, dit zal waarschijnlijk de oplossing zijn
![]()
|
|||
|
|||
![]() Thanks King dat was het!!!
|
|
||||
|
||||
![]() yw geen probleem he
![]() maar laat ssh wel zoveelmogenlijk uitstaan, dat vreet batterijen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
het zoveel stroom vreet? Hoor wel eens vaker mensen erover praten maar zelf merk ik er niks van en heb het vaak genoeg getest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja ik bedoel als je Wi-Fi aan hebt maar geen verbinding hebt met Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
![]() Normaal gesproken is dat zo. Zeer veel mensen hebben dit ook getest en telkens kwam dat naar voren
|
||||
|
||||
![]() als ik het tenminste aan laat staan ziek de cijfertjes van mn batterij gwoon achteruit holle
![]() ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gisteren boss prefs geupdate nu geen simkaart meer | Joepie 2301 | Jailbreak apps en thema's | 13 | 01-02-09 12:59 |
Dock Prefs | Mi.Chelleee | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-10-08 23:27 |
Bossprefs 2.13b werkt niet naar behoren... | w.d | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-09-08 13:09 |
Cydia: Boss Prefs (v2.12b) | daaf85 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-08-08 11:48 |
Cydia? OpenSSH? Boss Prefs? | Eniac79 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-08-08 08:33 |
|
|