gisteren boss prefs geupdate nu geen simkaart meer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Help wat te doen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gisteren boss prefs geupdate nu geen simkaart meer
Help wat te doen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd Bossprefs te verwijderen?
|
|||
|
|||
nee nog niet is dat wijs om te doen?
zoals je misschien merkt heb ik er niet erg veel verstand van hoe doe je programma's verwijderen? Laatst gewijzigd door iScorpio; 01-02-09 om 11:36. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Uiteraard is dat de meest logische eerst stap...toch . Dus probeer even om BossPrefs te verwijderen, alhoewel het me heel sterk lijkt dat BossPrefs de schuldigen is. Heb je toevallig geen andere applicatie geïnstalleerd in dezelfde tijdspanne als toen je BossPrefs installeerden ?
|
|
|||
|
|||
Nee niet dat ik weet heb het gisteren gedaan, de mijne is geunlocked en dat werkte goed tot dat ik gisteren, waarom weet ik ook niet, boss prefs opende en die begon met update gisteren avond werkte alles nog goed en vanmorgen stond er geen sim.
Heb de sim eruit gehaald en nu geeft ie simlock aan |
|
|||
|
|||
O ja bij bossprefs staat yellowsn0w uit heeft dat er misschien mee te maken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok staat nu aan, en dan? god wat voel ik me een nerd
|
|
||||
|
||||
Even je Iphone herstarten of de vliegtuigmodus even uitschakelen en aanschakelen zou je probleem moeten verhelpen. Srry maar ben eerlijk gezegd niet echt op de hoogte van yellowsnow, ik heb speciaal een neiuwe Iohone gekocht die simlockvrij is aangezien ik die locked toestanden echt zat was .
|
|
|||
|
|||
Heb de vliegtuig modus aangezet en weer uit toen kon ik de pincode van de kaart invoeren, nu staat er ook geen simlock meer maar kan nog niet bellen.
Je Iphone herstarten hoe doe je dat? Ben al aan het zoeken geweest maar kon het niet zo snel vinden |
|
|||
|
|||
de home en sleep button voor ongeveer 10 seconden ingedrukt houden en dan als de iPhone is uitgegaan aan zetten door de sleep button in te drukken
|
|
|||
|
|||
Pfff wat een opluchting hij doet het weer, bedankt mensen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de tip, maar ben nu blij dat hij het weer doet. Ik zal zeker het een en ander gaan lezen. Nogmaals bedankt voor de hulp en de tips |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Help: geupdate naar 4.0.1 maar simkaart wordt niet ondersteund? | pdewildt | Unlock | 14 | 23-08-10 09:37 |
Boss Prefs v2.13b | Sad | Jailbreak apps en thema's | 10 | 16-09-08 09:35 |
Cydia: Boss Prefs (v2.12b) | daaf85 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-08-08 11:48 |
Cydia? OpenSSH? Boss Prefs? | Eniac79 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-08-08 08:33 |
|
|