Black Other.Artwork 2.x Firmware discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdje geleden was ik een erg actief guru op het forum maar wegens verkoop van iphone heb ik een maand zonder iphone doorgebracht en dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Black Other.Artwork 2.x Firmware
Tijdje geleden was ik een erg actief guru op het forum maar wegens verkoop van iphone heb ik een maand zonder iphone doorgebracht en dus erg weinig nog aanwezig op iphoneclub. Tijdje terug dan een nieuwe iphone kunnen kopen (zonder schade) en uiteraard heb ik de microben weer te pakken. Na een succesvolle upgrade naar 2.1 Custom Firmware heb ik maar besloten mijn oude 'aanpassingen' weer eens boven te halen en te converteren/aanpassen voor 2.0 & 2.1 Firmware.
Na een mooie tutorial gevonden te hebben ben ik aan de slag gegaan op Vista 32-bits systeem. Was best een heel gedoe aangezien je gebruik moet maken van python en enkele aanpassingen in register maken etc. Maar ging best goed en na een 5 minuten had ik de eerste other.artwork extracted van mijn 2.1 Firmware. Ben nu dus bezig met alles te photoshoppen naar de zwarte kleur. Uiteraard niet volledig zwart maar zoals de vorige keer met een glans erbij (zoals het standaard ook is). Aangezien het nu zo'n kleine 500 png's zijn is dat best een aardig werkje om alles één voor één te bewerken met CS3. Dus vanavond of morgenavond kunnen jullie opnieuw een glass black other.artwork verwachten voor 2.x firmwares, keyboard zal later deze week volgen. Grtz Undertaxxx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja beter man een mooie glans gloss roze zou ook mooi wezen
|
|
||||
|
||||
ben aan het wachten
|
|||
|
|||
lol duurt nog wel ff hij is er druk mee bezig
|
|
||||
|
||||
Good to have U back.. maand zonder iphone pfff bikkel
|
||||
|
||||
Ik had ook al een zwarte Other.artwork gemaakt voor Firmware 2.x.x.
Waar die alleen is, geen idee Ben de laatste tijd ook helemaal niet meer bezig met iPhone-modding... Succes met deze, zal zeker mooi worden !
|
|||
|
|||
waarom niet vindt het zo jammer dat die customize zo moeilijk doet
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar weinig interesse. Heb de Other.Artwork maar even afgemaakt en is uitgebreid getest en 100% werkend verklaard. hoop dat sommige er iets aan hebben, is in elk geval net iets mooier dan het standaard blauw.
Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 21-09-08 om 23:23. |
|
||||
|
||||
Wil het wel proberen. Thanks
|
|
|||
|
|||
he bhet al getest
|
|
||||
|
||||
Zouder er screenshots gepost kunnen worden?
|
|
|||
|
|||
wordt morgen gedaan ik ga nu slape
|
|
||||
|
||||
Héhé zal morgen zeker even wat screenshots maken en posten uiteraard. Maar je bent vrij om te proberen, alleen even je originele Other.Artwork van naam veranderen (.bak ofzo). Succes
/System/Library/Frameworks/UIKit.framework |
|
||||
|
||||
gewoon het rar bestand uitpakken en de map naar hier (/System/Library/Frameworks/UIKit.framework) slepen?
en is het other artwork van 4,6mb die ik van naam verander (is een wit blad met ezelsoor aan) lang geleden dat ik er nog eens mee bezig was |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gewoon het bestand ''Other'' zetten in: /System/Library/Frameworks/UIKit.framework |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ow erg vreemd wat jij daar hebt, bij de tests gisteren waren alle knoppen zichtbaar. Ben momenteel aant werk dus zal het vanavond zeker eens bekijken. Ik zie dat jij op 2.0 Firmware zit ? Die Other.Artwork is wel van 2.1 Firmware dus ik vrees dat het probleem daar zal zitten. Ik dacht dat de hexdecimalen wel hetzelfde waren van 2.0 & 2.1 maar das blijkbaar niet correct. Ik maak er vanavond nog eentje voor 2.0 Firmware ook dan. Grtz
PS: Ik zie dat Proximis logo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen mss op 2.0 Firmware ? Ik kan nergens een hackje vinden voor die provider logo op 2.1. In de map Unknown zie ik uiteraard geen Proximus staan aangezien deze niet officieel is ondersteund door apple.... Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 22-09-08 om 13:15. |
|
||||
|
||||
oeps profiel aangepast naar 2.1 natuurlijk
die heb ik van oude bekende source: h..p//repo.ifoneguide.nl http://www.ifoneguide.nl/?page_id=306 |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4, Black Dialer Keypad Firmware 4.2.1 | BT73 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-03-11 10:32 |
Other.artwork aanpassen op Firmware 2.0 (Windows) | iMario | iPhone algemeen | 14 | 16-09-08 23:17 |
Artwork | Delbechiow | iPhone algemeen | 5 | 30-07-08 12:18 |
Black/Silver/Blue Artwork | Delbechiow | Archief | 1 | 30-07-08 00:43 |
Artwork | Delbechiow | iPhone algemeen | 0 | 29-07-08 23:54 |
|
|