Artwork discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iphone 16 gb met software 1.1.4, ik heb via de installer een artwork black/silver/blue geinstalleerd. Dit heeft mijn kleuren / interface ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Artwork
Hallo
Ik heb een iphone 16 gb met software 1.1.4, ik heb via de installer een artwork black/silver/blue geinstalleerd. Dit heeft mijn kleuren / interface verandert naar deze kleuren. Dit bevalt me niet en ik zou graag terug de originele kleuren hebben, ik vind deze nergens terug in installer en ook niet op mijn iphone. IK heb hier geen verstand van ... dus zou je mij stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik terug mijn kleuren moet veranderen ? Alvast Bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan je niet gewoon uninstallen via installer?
//verplaatst naar tips en tweaks // |
|
|||
|
|||
Ik heb dat inderdaad direct verwijderd via de uninstall maar deze kleuren blijven in mijn iphone , zwarte achtergronden bij mijn telefoonlijst, ...
|
|
||||
|
||||
misschien even je iphone uitschakelen en terug aanzetten?
|
|
|||
|
|||
helpt ook niet ... heb zelfs alle inhoud en instellingen gewist bij Algemeen !
|
|
||||
|
||||
als je weet welke bestanden zijn verandert kan ik ze wel van me iPhone afhalen want die zijn nog orgineel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Other.Artwork file | dennisrooy | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-09-09 00:09 |
Black Other.Artwork 2.x Firmware | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 26 | 25-09-08 23:12 |
Other.artwork aanpassen op Firmware 2.0 (Windows) | iMario | iPhone algemeen | 14 | 16-09-08 23:17 |
Artwork | Delbechiow | iPhone algemeen | 0 | 29-07-08 23:54 |
Keypad artwork 1.1.2. error | chinkone | iPhone algemeen | 1 | 05-12-07 00:24 |
|
|