Meer berichten weergeven en zoeken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een witte iPhone 3G. Ik heb de Exchange server van de uni in mail gezet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meer berichten weergeven en zoeken?
Hoi,
Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een witte iPhone 3G. Ik heb de Exchange server van de uni in mail gezet en dat werkt allemaal prima. Ik kom er alleen niet achter hoe ik ervoor kan zorgen dat er meer berichten worden weergegeven dan alleen de laatste 8 (ongeveer). Ik wil graag in staat zijn om verder terug te scrollen binnen mijn berichten. Verder zou ik graag binnen de berichten willen kunnen zoeken, liefst nog op dezelfde fantastische manier als binnen mail.app voor OSX. Is dit mogelijk? Gr. Kirvis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je wilt dat er meer mail word weergeven dan moet je ff gaan naar je instellingen en dan Mail, Contacts, Calendar
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik gedaan, ik heb bij "Toon" nu geselecteerd om 200 recente berichten te laten zien, deze instelling stond op 100 recente berichten. Echter worden nog steeds niet meer dan 10 berichten weergegeven, ook als ik opnieuw verbinding maak met de server... :S
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
berichtenlijst, mail, mail.app, spotlight, zoeken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Adres zoeken vanuit contacten lukt niet meer | Werner1963 | iPhone Navigatie | 2 | 20-05-11 09:47 |
iPhone: Iphone blijft apple logo weergeven en start niet meer op | Iphone234 | Jailbreak | 2 | 20-02-11 13:19 |
Meer berichten weergeven in mail | rikkie123 | iPhone algemeen | 0 | 09-06-10 23:45 |
|
|