Keypad artwork 1.1.2. error discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist wilde ik mijn keyboard aanpassen via customize. Ik was alleen niet op de hoogte dat dit per firmware verschil maakte. Via Customize 'reverten naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Keypad artwork 1.1.2. error
Zojuist wilde ik mijn keyboard aanpassen via customize.
Ik was alleen niet op de hoogte dat dit per firmware verschil maakte. Via Customize 'reverten naar BackUp' schijnt niet te werken en de geinstalleerde artwork is al verwijderd. Wie o wie kan mij hier uit helpen. Het typen wordt er niet makkelijker op, op deze manier. Dit is dus het resultaat als je een 'niet compartible' keypad op de verkeerde firmware installeerd. Laatst gewijzigd door chinkone; 04-12-07 om 23:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probleem opgelost, dus deze mag op slot.
probleem is met deze thread op modmyifone gefixt. Need Original keypad files for 1.1.2 - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Other.Artwork file | dennisrooy | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-09-09 00:09 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Artwork | Delbechiow | iPhone algemeen | 5 | 30-07-08 12:18 |
Artwork | Delbechiow | iPhone algemeen | 0 | 29-07-08 23:54 |
|
|