iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   PDAnet: Wi-Fi als accesspoint (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/22477-pdanet-wifi-accesspoint.html)

DouweM 23-02-09 23:38

Is illegaal, en ik weet niet of het de bedoeling is dat we het daarover hebben hier ;-)
Misschien kun je een andere vergelijkbare oplossing gebruiken, zoals iPhoneModem.de, is gratis.

hummel 23-02-09 23:49

waarom zou het illegaal zijn om niet te betalen voor pdanet ? voor de update was pdanet gewoon gratis, en ik gebruik die versie nog altijd. Ge moet gewoon niet updaten
als iemand die versie ook wilt, stuur me dan gewoon ffkes een emailtje en ik zal zeggen hoe het in zijn werk gaat om die versie op je iphone te zetten
greetz

DouweM 23-02-09 23:51

Omdat een manier zoeken om de betaling van een betaald programma te omzeilen illegaal is? (Om precies te zijn: Niet het zoeken naar, maar het uitvoeren van die manier. Hier is het iig niet de bedoeling te zoeken naar die manier.)

King1987 23-02-09 23:52

Mensen, hier is het inderdaad illegaal. Graag weer ontopic.

ik geloof dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. Op dit forum mag niet worden gepraat worden over gekraakte/illegale app's die niet origineel zijn. Hou je daar ook aan. Dank!

Michael 24-02-09 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chapp (Bericht 260060)
Hoe zit het nou met betalen?

Hoor veel dat je na een korte tijd een bedrag van $ 29, - moet betalen voor deze App.

Is dit waar/is dit te omzeilen? Wil graag deze app op mijn iPhone hebben, maar vind $ 29, - wel erg veel!

Je doet een illegaal verzoek Ik zou oppassen voordat je een berisping aan je broek hebt.

iPhonebooth 03-03-09 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 216549)
pdanet is dus toch nie gratis
ik krijg net de melding dat het expired is verdomme, 29 dollar kost da spellement
heb nu enkel toegang tot http
kan dus mijn emails niet meer openen van hotmail
dikke bucht :P

Is het ook zo dat MSN het dan niet doet? Ik krijg wel gewoon internet aan de praat maar msn wil het niet doen, iets met een fout IP adres geloof ik....

knaapjen 06-03-09 17:14

ik heb dezelfde vraag alleen dan omgekeerd, kan ik op het draadloze signaal van mijn laptop internetten met mijn iphone? (de laptop is verbonden met een vaste internetkabel zodat de Wi-Fi in de laptop een signaal kan uitzenden voor mijn iphone waar ik dan op kan inloggen)

het ad-hoc netwerk opzetten is me gelukt echter daadwerkelijk met mijn iphone op het internet komen gaat fout, verbinden met het netwerk lukt ook echter daadwerkelijk internetten niet... iemand een idee wat ik fout doe?

justin2108 10-03-09 15:04

wat een onzin die 29 dollar
wel heel erg duur kreeg het vandaag ook op het scherm staan

waarom geen 10 dollar zoals de meeste apps die je kunt vinden in de App Store.

als je kijkt naar de totaal aantal downloads ( 197703 keer)
zal hij er 5.733.387 Dollar mee verdienen

naar mij mening kan hij de prijs ruim naar beneden gooien.

Iphone_belgium 17-03-09 16:58

PdaNet
 
Hallo iedereen,

Ik vroeg me af als ik PdaNet afzet dan blijft hij toch nog in de opstart processen van mijn Iphone staan.

Nu vroeg ik me af hoeveel energie zou da verbruiken ?

Aja als ik proces kill dan moet je eerst de iphone herstarten als PdaNet wil gebruiken voor alle duidelijkheid.

daanhegman 05-04-09 18:59

Hi mensen,
Ik heb vandaag een Acer Aspire One met Linux Linpus aangeschaft. Alleen nu vraag ik mij af hoe ik tethering aan de gang krijg door middel van PDANet?

Timmeh_ 05-04-09 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 274950)
Hi mensen,
Ik heb vandaag een Acer Aspire One met Linux Linpus aangeschaft. Alleen nu vraag ik mij af hoe ik tethering aan de gang krijg door middel van PDANet?

Een linkje naar een how-to was al eerder gegeven ;)

Check:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 227669)
sommige mensen moet ge echt alles voorknabbelen
waarom bestaat google eigenlijk nog
PDANet iPhone how-to guide » Tim’s technology and design blog

Ik was zelf aan het zoeken naar een how-to voor de mac,
heb deze gevonden..
Welke is aan te raden als mac-gebruiker, PDAnet of via de Terminal?

bruut 28-04-09 12:18

PdaNet en batterij duur tijdens geen gebruik er van
 
Wie heeft er ervaring met het batterij duur van je iphone als je PdaNet hebt geïnstalleerd.
Ik heb gezien in de app FreeMemory dat al het je in PdaNet Wi-Fi uitgezet de app toch nog in de achtergrond blijft draaien.
Ik had met mijn iphone problemen dat de batterij erg snel leeg raakt.
Ik heb nu mijn iphone overnieuwe geinstaleerd en nu lijkt het dat mijn batterij weer langer mee gaat.
Kan het zijn dat PdaNet batterij slurpt ook als het niet in gebruik is??

Iphone_belgium 28-04-09 16:25

Dat is me ook al opgevallen dat het in de achtergrond blijft draaien :D
Aangezien 3.0 eraan komt zal pdaNet eraf kunnen.

z3mrunner 12-05-09 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door j0ep (Bericht 258713)
Ik gebruik hem met de iphone kabel, heb het idee dat het sneller is en geen gedoe met netwerkinstellingen. Client installeren (http://www.junefabrics.com/desktop/), Iphone aansluiten en surfen maar.

Dit werkt echt en is super simpel. Bovendien loopt je Iphone niet leeg door de USB kabel.

Thaan 12-05-09 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 274983)
Een linkje naar een how-to was al eerder gegeven ;)

Check:


Ik was zelf aan het zoeken naar een how-to voor de mac,
heb deze gevonden..
Welke is aan te raden als mac-gebruiker, PDAnet of via de Terminal?

Waarom lopen *****n als Mac gebruiker met de terminal, als je gewoon bij je Aiport kan kiezen voor het aanmaken van een netwerk, daarop inloggen met je iPhone, PDAnet starten, en klaar.

twentuh9 12-05-09 16:51

werkt mooi!
al vind ik het onduidelijk dat je via de iphone verbinding moet maken naar je laptop.

ik zou het logischer vinden als de telefoon optreed als een Wi-Fi-router en de hosting van de AP opzich neemd.

maar het werkt.. merci.

mooiverhaal 15-06-09 12:57

Heb ik als ik mijn vaste pc rechtstreeks op de iphone aansluit wel een wireless ontvanger nodig voor mijn pc?

bvd

twentuh9 15-06-09 13:00

In theorie kan je wanneer je je telefoon met Wi-Fi verbind PDAnet met een kabeltje gebruiken als draadlose ontvanger.. maar dan doe je het wel omslachtig met de hoofdletter "O".. :)

ik zou zeggen investeer eens 9 euro in een Wi-Fi ontvangertje.

mooiverhaal 15-06-09 13:04

Dank voor je hulp, volgende vraag is dan :) , hoe kun je het dan wel instellen?

twentuh9 15-06-09 13:24

Ik neem aan dat je bedoeld hoe je je iphone als Wi-Fi ontvanger moet gebruiken.

Installeer PDAnet op je iphone (jailbreak + cidia)
installeer PDAnet client op je pc(start pdanet --> settings -- daar staat hoe)
maak Wi-Fi verbinding met een accesspoint voor het internet
controleer of je kan internetten via het accesspoint met je iphone
start PDAnet client op je pc
start PDAnet op je iphone
klik op "internetverbinding delen" of zo iets.. weet niet precies hoe het heet.
Test je verbinding op je pc.

suc6.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.