Animated lockscreen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik was benieuwd of er lockscreens bestaan met animatie. Het lijkt mij geweldig om een "fireplace" (haardvuur) te hebben als lockscreen. Is zoiets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hoi allemaal,
Ik was benieuwd of er lockscreens bestaan met animatie. Het lijkt mij geweldig om een "fireplace" (haardvuur) te hebben als lockscreen. Is zoiets mogelijk? ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jaahh dat is mogelijk, als je een gejailbreakte iPhone hebt.
Dan kan je die themes in Cydia onder de naam Themes (Lockscreen) vinden ![]() Succes !! |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er één geprobeerd, de vissen. Ik moet je zeggen: ik ben er niet tevreden mee en heb het meteen verwijderd. Je lockscreen gaat dan zo verschrikkelijk sloom, dat is niet leuk meer.
|
||||
|
||||
![]() Oké, bedankt voor jullie reactie!!
Ik ga het toch even proberen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het lockscreen met die vissen ook geprobeert en die is echt NIET aan te raden
|
|
||||
|
||||
![]() nee klopt, ik had hem ook, werkt voor geen meter;P
Maar weet iemand anders een site voor lockscreens? |
|
||||
|
||||
![]() Ja, daar ben ik ook benieuwd naar
![]() Wie weet vind ik dan de fireplace animatie nog eens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je niet alvast een voorbeeld om hier te posten, ben wel benieuwd
![]() (en ja ik snap, hier beweegd het niet, of je moet een filmpje posten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat wil ik graag doen. Ik krijg alleen geen foto gemaakt van mn Lockscreen.. Hoe doe ik dat?
|
|
|||
|
|||
![]() kan je 'm niet ff uploaden?
|
|
||||
|
||||
![]() Wanneer je xcode hebt geinstalleerd kan je een screenshot maken van je lockscreen. Xcode is om programmas te ontwikkelen voor mac/iphone en is gratis te downloaden .
|
|
|||
|
|||
![]() jah zou wel leuk zijn effe te zien hoe het eruit ziet alvorens ik het installeer !
|
|
||||
|
||||
![]() Nou hier is hij dan. Ik heb maar even een foto'tje geschoten
![]() In het echt is het dus een animatie (een leuk brandend vuurtje in je iPhone). Ik vindt hem zelf heel VET ![]() ![]() ![]() Download: RapidShare: Easy Filehosting Veel plezier ermee! Groetjes iTommie |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt kan je me vertellen in welke map ik 'm moet ssh'en?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hij is leuk!! is het niet mogelijk om wat meer plaatjes sneller achter elkaar te zetten zodat het wat vloeiender is? dan zou het echt mooi zijn!
maarmooi gedaan hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Ik heb de animatie klein gehouden omdat hij anders je Lockscreen vertraagd. Bovendien vindt ik hem zelf eigenlijk wel redelijk vloeiend verlopen... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Itommy
Hij is erg mooi, heb hem nog niet gedownload (werk, slapen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ik knal dit topic even richting themes.. Dit houden we natuurlijk niet alleen voor de iPhone 1.0
![]()
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Animated .gif bestanden | smaui | iPhone algemeen | 0 | 17-07-09 02:33 |
lacoste animated lockscreen | MD71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-07-09 21:44 |
|
|