lacoste animated lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb op mn 3G jailbr & unlock de speedometer lockscreen 'bewerkt' in een lacoste versie. Je zit het logo van lacoste op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lacoste animated lockscreen
Hallo allemaal,
Ik heb op mn 3G jailbr & unlock de speedometer lockscreen 'bewerkt' in een lacoste versie. Je zit het logo van lacoste op een polostructuurtje langzaam in verschillende kleuren verlopen. Ik ben erg tevreden en hoor wel of er mensen zijn die interesse hebben. Ik probeer hieronder ff een screendump te plaatsen. Heb het overigens met Cyberduck de themes folder bewerkt van speedometer. Je moet hem in /private/var/stash/Themes.XXXXXX/ zetten. Selecteer hem daarna in je Winter / Summerboard... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Animated .gif bestanden | smaui | iPhone algemeen | 0 | 17-07-09 02:33 |
Animated lockscreen? | iTommie | Jailbreak apps en thema's | 22 | 21-10-08 17:17 |
|
|