Info please INSTALLER op IPHONE 3G discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen van deze forum,ik ben eerlijk gezegd nog een groentje met de Iphone maar ik ben steeds bezig en leer snel.Ik heb net een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Info please INSTALLER op IPHONE 3G
hallo iedereen van deze forum,ik ben eerlijk gezegd nog een groentje met de Iphone maar ik ben steeds bezig en leer snel.Ik heb net een LEGALE SIMLOCK FREE IPHONE 3G gekocht .Ik probeer op deze INSTALLER te downloaden via da safari maar het luckt niet hij wil gewoon niks instaleeren en downloaden,heb ook voorheen APPTAPP geprobeerd maar resultaat is zelfde?
Weet iemand een tip of oplossing hier van? ooo ,ja ik heb de wersie 2.01 op mijn Iphone ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dan ga je eerst je iphone moeten jailbreaken.?
dan komt installer en kate ervanzelf opstaan. hier is genoeg over te vinden op het forum
|
|||
|
|||
hartelijk dank
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 @ HongKong de benodigde info | men.mulder | Koopinformatie Rest van de wereld | 15 | 04-08-10 13:48 |
Weergave info (versienummer) apps op Iphone | winock | iPhone Apps | 6 | 09-09-09 09:55 |
iPhone club info op Gizmodo.com | absrnd | Chat en geruchten | 0 | 06-06-09 20:45 |
|
|