Vraagje over software discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een beginner met de Iphone en beetje bij beetje begin ik de Iphone te leren kennen en zeker ondanks deze forum. Ook nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje over software
Ik ben een beginner met de Iphone en beetje bij beetje begin ik de Iphone te leren kennen en zeker ondanks deze forum. Ook nog heel erg bedankt daarvoor!
Maar ik zou graag willen filmen met me Iphone!!! Welk programma moet ik dan installeren, want met Itunes schiet ik niet echt op. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zelf gebruik ik Videorecorder3g en Cycorder. Zoek daar maar eens op.
|
|||
|
|||
[SIZE=2]Ok ik heb nu dit gevonden maar engels naar nederlands is niet optimaal, waar moet ik het opslaan???[/SIZE]
[SIZE=2]Install Method 2: Manually method 1) Download and extract the app from [/SIZE][SIZE=2]http://www.iphonevideorecorder.com/videorecorder3g.app.zip[/SIZE] [SIZE=2] 2) Upload your app to the /Applications folder of your iPhone. 3) Set the permissions of the app to 755 recursively. 4) Create a folder called “Documents” in /var/mobile/ and set permission to 777. 5) Create a folder called “Documents” in the /Applications folder and set permissions to 777. 6) Reboot your Device.[/SIZE] |
|
||||
|
||||
Hiervoor moet je iPhone een jailbreak hebben. Op deze manier kan je OpenSSH via Cydia installeren op je iPhone. Toegang via je PC tot de iPhone krijg je met het programma WinSCP.
Zoek dit alles maar eens op op dit forum. Alles is hier te vinden. |
Labels |
please help me |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: vraagje | iepohone | iTunes | 2 | 20-06-10 20:49 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
Vraagje | IphoneBezitter | Archief | 1 | 24-08-09 21:48 |
|
|