NL nummerformaat V2.1 (Cydia) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, In Cydia staats sinds kort NL nummerformaat V2.1: Bron is van Hackers.nl Aangezien in FW 2.1 mijn bestaande phoneformats niet meer werkt en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
NL nummerformaat V2.1 (Cydia)
Hoi,
In Cydia staats sinds kort NL nummerformaat V2.1: Bron is van Hackers.nl Aangezien in FW 2.1 mijn bestaande phoneformats niet meer werkt en de NL nummerweergave in 2.1 nu een puinhoop is, dacht ik installeren maar. Slechter kan niet Dus probeer ik dit al een tijd te installeren, echter krijg ik steeds een error. Iemand gelukt om deze wel te kunnen installeren? Andere oplossingen ook welkom natuurlijk.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het zou handig zijn om te vermelden welke error je krijgt
En ik heb die patch volgens mij ook geïnstalleerd, maar geen problemen hier |
|
||||
|
||||
Heb hem er ook op gezet, zonder problemen!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
downloaden gaat goed en dan krijg je. ------------- source error subprocess pre-installation script returned error exit status 1 okay ------------- |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
waar kan ik nummerformaat nl vinden????????
ik heb 2.1 en cydia maar kan hem niet vinden wil hem erg graag hebben
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
geinstalleerd
ik heb hem nu geinstaleerd en nu????????
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je!!!
|
|
|||
|
|||
ik heb de source hackers dot nl gesignaleerd maar hoe nu verder?
mvg edu die heb ik geinstaleerd maar wat moet ik nu doen ik kan het ook nergens terugvinden mvg edu Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-09-08 om 13:33. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
Ga op je iphone naar Cydia>sections en zoek in de lijst naar hackers.nl, open deze en scroll naar nummer format 2.1. Installeren en klaar is edu.
|
|
|||
|
|||
ik heb nu ook precies hetzelfde
krijg ook die foutmelding. hoe nu verder? mvg edu |
|
||||
|
||||
zelfde probleem hier, ik heb hackers.nl een mail gestuurd
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Er staan nog andere patches voor het nummerformaat in Cydia hoor. Moet je even bij sources een duitse source toevoegen.
ik dacht iets van iPhonenotes.de ofzo. Daar staat die patch ook in Kan het even niet controleren aangezien mijn vriendin met spelletjes op de iPhone bezig is |
|
|||
|
|||
Het is iphone-notes.de maar de aanpassing die daarin staat is voor firmware 2.0
En aangezien sinds 2.1 het formaat van het bestand dat dat regelt helemaal veranderd is gaat dat niet werken (misschien daarom ook de foutmeldingen eerder in dit draadje?). Maar het goede nieuws is dat het standaard nummerformaat sinds 2.1 een stuk beter te harden is... Even een correctie toevoegen: ik zie nu dat Hackers Dot NL wel degelijk een beta voor 2.1 hebben staan (NL Nummerformaat 2.1). Alleen zou die de weergave veranderen van 0612345678 in (06) 12345678 maar bij mij staat dat standaard (dus zonder aanpassing) al zo :-0 Laatst gewijzigd door Dwevbob; 11-10-08 om 11:31. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
NL nummerformaat | mwagena | Jailbreak apps en thema's | 46 | 19-10-08 20:27 |
[1.1.4] Nummerformaat | Pixxa | Archief | 1 | 03-03-08 00:20 |
|
|