Klein vraagje over Summerboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt Summerboard versie 3.0b1 ook op firmware 1.0.2? Ik kan het nergens vinden. Reden dat ik het vraag is vooral omdat ik het springboard graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Klein vraagje over Summerboard
Werkt Summerboard versie 3.0b1 ook op firmware 1.0.2? Ik kan het nergens vinden. Reden dat ik het vraag is vooral omdat ik het springboard graag links-rechts wil scrollen i.p.v. up-down zoals nu.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan het niet voor je testen, zit zelf op 1.1.1. Je kan hem gewoon proberen te installeren toch? Mocht het niet werken dan is er altijd wel weer een oplossing voor
|
|
||||
|
||||
Heb het al geprobeerd, hij geeft al zelf aan dat 1.1.1 vereist is;-)
|
|
|||
|
|||
Het programma summerboard werkt bij mij niet! Dus ben ik maar overgegaan op XLaunch wat wel werkt. Maar nu wil ik Summerboard de-instaleren, maar krijg dan een melding dat ik geen Apps. van derde kan instaleren! Is dit zo? Of kan ik deze melding negeren?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klein probleem (irritant) | Coolkenneth | Orange | 5 | 11-08-10 12:17 |
Klein beetje indrukken? | DutchEvil | iPhone algemeen | 13 | 18-10-09 10:43 |
probleem: geheugen te klein | bvoutryve | iPhone algemeen | 5 | 17-08-08 00:06 |
Klein vraagje. | Koes | Unlock [archief] | 6 | 10-02-08 15:11 |
klein vraagje | ducky | Unlock [archief] | 1 | 04-02-08 19:51 |
|
|