installer v2.63 upgraden naar v.3.0b8 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi zoals onderwerp reeds vermeld slaag ik er niet in te upgraden naar de nieuwe ver. iemand enig idee grt Ronin...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer v2.63 upgraden naar v.3.0b8
hoi zoals onderwerp reeds vermeld slaag ik er niet in te upgraden naar de nieuwe ver. iemand enig idee
grt Ronin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Graag wat meer informatie ronin, zo kunnen we je moeilijk helpen. Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? Of staat hij gewoon niet bij je updates?
|
|
|||
|
|||
installer v2.63 upgraden naar v.3.0b8
ik heb gehoor dat als je dus die 1.1.2 op je iphone wil doen ,dan moet je erst je iphone weer op 1.0.2 zetten en dan kan je hem pas op 1.1.2 ik heb wat gezien op Youtupe er is een filmpje waar je uitleg kreeg hoe je het moet doen en je kan ook een e-mail sturren naar de man het zijn een paar filmpjes dus kijk daar is ........
ALS JE DAT BEDOEL DUS ZOO NIET OKE DAN IS DIT NIET GESCHREVEN |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hetzelfde probleem: heb installer 2.63 en wil updaten naar 3.0b8 maar deze staat niet bij mijn updates. In ibrickr ook enkel 2.63 Laatst gewijzigd door drm; 30-11-07 om 23:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nu gezien dat die update al onder uninstall staat....als ik erop druk dan staat er install boven, als ik daar dan op druk komt er 'no location defined in package'.... |
|
|||
|
|||
Ik zit met het zelfde probleem....krijg de update niet binnen, bij mij geeft hij geen foutmelding maar hij haalt ook niets binnen...al een oplossing???
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- OPEGELOST!!!!! met het installeren van Ibrick, mijne was hier waarschijnlijk ook mee geunlocked, hiermee kreeg ik direct toegang tot nieuwe applicaties en heb de undate van daar gebruikt. Alles functioneerd nu naar behoren. Laatst gewijzigd door BjornBorg; 05-12-07 om 01:18. |
|
|||
|
|||
Hallo allen....,
ook ik heb dit probleem... waarschijnlijk heb ik de installer 3.0 ge de-installeerd en staat er nu de 2.6 versie op.. ik zou hem graag weer updaten naar de 3.0 versie.. in de sources staat hij wel, en als ik daarop klik zie ik de install button, maar als ik daarop klik dan zegt hij ook bij mij ''no location defined in package'.. Je zou denken dat je dan in de source even de url aanmaakt en het dan op die manier doet, maar in de 2.6 versie kan je dat niet doen.. help!!!!! |
|
|||
|
|||
heb hetzelfde probleem gehad (zie hoger)
opgelost door heel installer map te verwijderen met winscp en dan met ibrickr installer 2.6 en greg's installer map geinstalleerd. Naar 3.0 updaten ging toen wel perfect hopelijk lukt het je ook |
|
|||
|
|||
Dag allemaal. Noob hier. Maar het is me uiteindelijk wel gelukt om de iPhone te hacken en naar 1.1.2 te krijgen. Echter, ik kan helemaal niet de Installer updaten. Daarnaast zie ik dat ik niets kan installeren.
Op modmyifone.com heb ik wel de installer gevonden die ik schijnbaar moet hebben: 3.08b. Die is echter veel groter (324Kb) dan wat de iPhone zegt wat hij zou moeten zijn: 113.9Kb. Ik heb m gedownload. Kan ik hem dan installeren door met iphuc een image te downloaden en de Installer.app naar iPhone:/Applications slepen ? Vervolgens weer uploaden en klaar ? |
|
|||
|
|||
Ja zie nu een 1 tje staan bij mijn installer.
staat bij update bsd subsysteem version 2.0 komt van nullriver, inc Heb deze geupdate maar hoe kan ik zien welke versie van installer ik heb ? Laatst gewijzigd door Tqam; 27-01-08 om 14:09. |
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem.
Huidig zit ik met versie 2.63 van de installer, de update naar versie 3.0b8 staat klaar, als ik op update duw komt er: Package file size mismatch! Bij install staan er ook geen app. meer om te installeren! Heb al geprobeerd om installer opnieuw te installeren en dit geeft hetzelfde resultaat. Iemend enig idee hoe het nu verder moet? |
|
|||
|
|||
heb hier het zelfde probleem wil hem helemaal resetten maar krijg het probleem PACKAGE FILE SIZE MISMATCH!
iemand enig idee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de OSX gebruikers: Nieuwe installer 3.08b op
ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more - Downloads - Installer 3.08b downloaden, met iNdependence op de juiste plek (in plaats van de oude installer.app) plaatsen en de iPhone herstarten. Klaar. |
|
|||
|
|||
bedankt installer werkt nu terug perfect.
|
|
|||
|
|||
iemand enig probleem met de update van installer 3.08b?
mvg |
|
||||
|
||||
DE laatste nieuwe update is van eergisteren uitgekomen van installer.
Waarbij ikzelf nog t een en ander heb veranderd aan installer. hierbij alles wat in deze map zit copieren naar de installer.app map op je iphone en de oude vervangen. installer opstarten en enjoy Laatst gewijzigd door croiman; 03-02-08 om 20:25. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgraden naar 3.1.2 | username | Archief | 1 | 23-01-10 23:19 |
iPhone: 2G upgraden naar FW 3.0 | iKobus | Jailbreak | 33 | 02-07-09 19:51 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
Modem firmware downgrade (2.0b8 --> 1.1.4) lukt niet. | matinez | Unlock [archief] | 7 | 12-07-08 19:19 |
Upgraden naar 1.1.4 | Syphera | Archief | 1 | 25-03-08 17:23 |
|
|