iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   HomeScreen 2.0 Update (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/24899-homescreen-2-0-update.html)

Belgicanofl 08-02-09 17:26

Ik vroeg mij af hoe je die digitale klok kan veranderen van kleur? Ik zou dat graag wit hebben :)

macciato 04-03-09 22:32

Ik wil graag weer even terug naar mijn oude lockscreen zonder Homescreen. Ik heb heb bij winterboard uitgevinkt alleen nou heb ik geen datum meer. Iemand enig idee hoe ik die weer terug krijg? Ik heb geprobeert de eerder geposte "originele" nl.plist files terug te zetten alleen dat hielp niet.

edit: heb de oplossing zelf al gevonden. Voor de belangstellenden: het gewijzigde nl.plist bestand verwijderen, iPhone opnieuw opstarten en het bestand hersteld zichzelf weer en voila, de datum is terug

mef111 05-03-09 01:06

hallo
vandaag dit draadje opgepikt en ik moet zeggen dat deze er heel puik uitziet.
vandaar dat ik deze mod er ook op wil krijgen maar ik heb geen idee hoe het moet
allereerst, wat moet je eerst doen om deze mod te krijgen
via ssh in mijn iphone zetten. oke maar in welke map?
een kleine tutorial zou erg mooi zijn

alvast bedankt

lnn.art 05-03-09 02:58

Pagina 1 al gecheckt voor een kleine oriëntatie?

jeansp 10-03-09 11:35

Ik heb een aantal vragen...

Hoe krijg ik hetzelfde lettertype als in de screenshot van undertaxxx?

Hoe krijg ik het voor mekaar om geen sms of gemiste oproep pop up te krijgen?

Bij voorbaat dank.

RobertN 01-05-09 13:01

Het is me gelukt om de gewone slide to unlock terug te zetten. Daarvoor hoef je alleen de Bundles map te verwijderen.

Nu heb ik alleen dat font nog nodig zoals op de 1e pagina... lijkt een beetje op Bauhaus..?

AFCAtillIdie 08-05-09 13:49

Ik heb die nl.plist in de aangegeven map gezet(die moest ik zelf aanmaken weet niet of dit gebruikelijk is) maar vervolgens blijf ik de dubbele datumaanduiding houden.Iemand die mij hiermee kan helpen,vind dit echt zonde namelijk voor de rest is het schitterend!

marcoryn 19-07-09 11:52

Al mensen die het werkend hebben op FW 3.0??

patrickronaldo 20-07-09 00:47

Werkt feilloos hier, iemand alleen enig idee hoe ik er voor zorg dat de standaard popups niet meer te voor schijn komen? Want nu is het dubbel op.

ALK 24-07-09 22:32

Heb net de ZIP van pagina 1 gedownload, maar krijg bij het uitpakken allemala meldingen van dubbele mappen enzo en krijg dan eigenlijk niets bruikbaars..
Wat doe ik fout? Ik vind dze theme/lockscreen namelijk wel errug tof en wil 'm graag installeren..
Alvast bedankt!

Yakuzi 24-08-09 01:56

Statusnotifier werkt niet bij mij op fw 3.0.1 en daarnaast werkt homescreen 2 nog op fw 3.0.1?

Jacoke 15-11-09 17:18

1 Bijlage(n)
Man man,

na alles heb ik nog steeds een probleem.
Wanneer ik op de kalender of het weer klik, blijven deze hangen.

Ik heb eindelijk alles zoals het hoort, maar krijg deze fouten elke keer opnieuw.

Reboot en al geprobeerd.

Hulp iemand????

marjonkampfraat 17-11-09 20:42

Ik wil graag de mailnotifier aanpassen, zodat je niet alle tekst ziet staan op mijn homescreen als ik een email binnenkrijg. Ik kan hierover niets vinden. Kan iemand mij misschien helpen

Datamonster 15-02-10 16:54

Andere achtergrond
 
Theme werkt als een trein, 1 puntje :confused:maar ik krijg met geen mogelijkheid een andere achtergrond, ik weet over LockBackground.png zit er soms iets in het html bestand wat ik moet aanpassen? alle hulp & tips zijn welkom:d

Datamonster 16-02-10 08:01

Helaas krijg achtergrond niet werkend, jammer terwijl ik wel andere themes werkend heb (met de mappen bundles,UImages+ LockBackground.png)
theme+achtergrond van undertaxxx is super (als hij werkt)

Datamonster 16-02-10 18:17

Is gelukt, via html code, volgens mij is dit draadje dood


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.