Wallpaper permanent?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ben hier nieuw maar heb al wel gezocht naar mijn probleem. Spijtig genoeg niets gevonden, of slecht gezocht?? Vrijdag kreeg ik van mijn baas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wallpaper permanent??
Hallo,
Ben hier nieuw maar heb al wel gezocht naar mijn probleem. Spijtig genoeg niets gevonden, of slecht gezocht?? Vrijdag kreeg ik van mijn baas een Iphone. Alles werkt (het is een officiele van Mobistar) dus so far so good. Vraag: Als ik mijn Iphone gebruik zit je op het scherm met alle icoontjs. Bij mij is dit gewoon een zwart scherm met alle icoontjes op. Bij een vriend die ook een Iphone heeft is dit de wallpaper (de groene kikker) met alle icoontjes op. Hoe kan je dit instellen? Bedankt. DP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met WinterBoard kun je een Wallpaper op je SpringBoard krijgen. Een Jailbreak is hiervoor vereist.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: (Lange) iPhone-backup iTunes meer permanent uitschakelen (Mac OS X) | iCulture | iTunes | 3 | 06-08-08 01:36 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
[1.1.3] Wallpaper | david007 | Unlock [archief] | 6 | 28-01-08 18:50 |
Hoe permanent is de software unlock? | Herre | Unlock [archief] | 1 | 12-11-07 14:41 |
|
|