//

Wallpaper permanent??

Wallpaper permanent?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ben hier nieuw maar heb al wel gezocht naar mijn probleem. Spijtig genoeg niets gevonden, of slecht gezocht?? Vrijdag kreeg ik van mijn baas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-08, 11:00
Deere Power Deere Power is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard Wallpaper permanent??

Hallo,


Ben hier nieuw maar heb al wel gezocht naar mijn probleem. Spijtig genoeg niets gevonden, of slecht gezocht??

Vrijdag kreeg ik van mijn baas een Iphone. Alles werkt (het is een officiele van Mobistar) dus so far so good.

Vraag:

Als ik mijn Iphone gebruik zit je op het scherm met alle icoontjs. Bij mij is dit gewoon een zwart scherm met alle icoontjes op.
Bij een vriend die ook een Iphone heeft is dit de wallpaper (de groene kikker) met alle icoontjes op.
Hoe kan je dit instellen?

Bedankt.

DP
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-08, 12:23
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Met WinterBoard kun je een Wallpaper op je SpringBoard krijgen. Een Jailbreak is hiervoor vereist.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: (Lange) iPhone-backup iTunes meer permanent uitschakelen (Mac OS X) iCulture iTunes 3 06-08-08 01:36
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon xzero Jailbreak apps en thema's 0 02-04-08 22:13
[1.1.3] Wallpaper david007 Unlock [archief] 6 28-01-08 18:50
Hoe permanent is de software unlock? Herre Unlock [archief] 1 12-11-07 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.