MNPlight - Sync Muziek / Webradio / Etc discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was al een tijd op zoek naar een alternatief voor 2 buggy programma's; - itunes - iRadio (native app van iPhone) Heb nu hardstikke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MNPlight - Sync Muziek / Webradio / Etc
Ik was al een tijd op zoek naar een alternatief voor 2 buggy programma's;
- itunes - iRadio (native app van iPhone) Heb nu hardstikke fijn programma gevonden die beiden vervangt, vooral het webradio gedeelte werkt hardstikke goed. Hoe je dit geweldige programma installeert staat op; MoveNPlay Light Client for iPhone Voor mensen die een leuke playlist willen die half op mijn muziek smaak is gebaseerd (oa Radio 538 etc); Mijn Playlist (zet deze in; /var/root/Library/MNPlight/radios/ ) Als mensen het willen aanpassen; Notepad is your Friend! Laatst gewijzigd door Kasatka; 11-02-08 om 17:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Werkt deze ook op ipod touch?
|
|
||||
|
||||
zo dit werkt zeker relaxt
thnks!! |
|
|||
|
|||
Helaas werkt het niet goed via GPRS..
|
|
|||
|
|||
niet? pff beetje jammer
|
|
||||
|
||||
repo down of ligt het aan mij?
na mijn restore is hij weg dus kan iemand me ff een mnplight.app toeschuiven?
|
||||
|
||||
bij mij is hij ook dowm, wat kan je hier nou precies mee? Online radio luisteren?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb hem met behulp van ibrickr naar applications gekopieerd maar krijg nu wel het icoontje te zien maar als ik daarop druk krijg ik wit scherm te zien moet er nog meer gebeuren ?
|
|
||||
|
||||
tsja dat gaat ook niet met ibrickr.. je moet ff ale permissies op 0755 zetten, anders doet ie het niet
ik ga wel eens ff een postje op de wiki maken over het geven van permissies en chmod (wat hetzelfde is) |
|
|||
|
|||
Hi!
Ik zag je berichtje op dit forum over MNPlight icm Nederlandse FM zenders! Nu werkt de link naar jouw pls-file niet meer, zou je die mij nog een keer kunnen sturen? Mij lukt het namelijk zelf niet en ik wil heeel graag 3FM luisteren via m'n Touch! Alvast super bedankt! Edward |
|
|||
|
|||
Eindelijk voor elkaar gekregen: studio brussel op m'n iphone.
Copy/past onderstaande in notepad en zet er een .pls extensie achter: [playlist] NumberOfEntries=1 File1=http://mp3.streampower.be/stubru-mid Eindelijk fatsoenlijke radio!!!! Laatst gewijzigd door Arne; 13-01-08 om 17:23. Reden: oplossing gevonden |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort een Iphone en wil er muziek op gaan zetten, maar ik heb geen zin om daar voor te gaan betalen als het gratis kan. Ik heb geprobeerd om het via MNPlight te doen, maar dat wilde niet echt lukken.
Iemand die me kan/wil helpen met dit programma? |
|
|||
|
|||
Playlist upgedate naar versie 3.
Playlist (zet deze in; /var/root/Library/MNPlight/radios/ ) Met de volgende radiostations: US | .977 The Hitz Channel US | -=[:: HOT 108 JAMZ ::]=- US | POWERHITZ.COM - #1 US | HitzRadio.com - #1 US | 1.FM - Top 40 US | DEFJAY.COM NL | FreshFM live FR | Hotmixradio Hits US | AbsoluteUrban.com NL | HARD.fm US | iPartyRadio.com LA | Perreo Radio NL | BNN.FM US | 181.fm SE | NERadio Sweden FR | (( HotFresh )) FR | HotMixRadio US | Hot Wired Radio NL | 3FM NL | Juize FM NL | Radio 538 NL | Caz! NL | SLAM!FM US | WildFMRadio.com FR | Frequence 3 FR | FG Radio DE | DEFJAY.DE NL | XFM NL | RADIO8FM NL | Classic FM NL | Kink FM NL | Radio Veronica Laatst gewijzigd door Kasatka; 11-02-08 om 17:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes is overigens voor mij een topprogramma met alle dingen, maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn. |
|
||||
|
||||
kan iemand even een Home - BNR Nieuwsradio radio plist voor me maken?
|
|
|||
|
|||
@ jetgadget: Je kan de plist in een tekst-editor openen en zelf stations toevoegen.
Voor iedereen, de volgende zin lijkt me wel belangrijk: Citaat:
|
|
||||
|
||||
@Dwevbob
ja dat stond een paar posts terug ja dat weet ik maar mijn vraag was dus of iemand een plist van BNR nieuwsradio voor me kan maken omdat die van mij een het niet deed daar zal dan dus wel een foutje in zitten of de link naar het station doet het niet kan iemand deze stream even checken? BNR Nieuwsradio zie stream gegevens hier onder de handtekening het is nog steeds niet gelukt. tip ook voor jullie: luister eens naar de electronische eeuw hartstikke leuk programma. Laatst gewijzigd door jetgadget; 09-03-08 om 01:28. Reden: de stream is http://streams.kpnwebcast.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=kpnmms_bnr,kpnmms_bnr2&title=BNR+Nieuwsradio |
|
|||
|
|||
Ik denk zo: (niet getest)
[playlist] NumberOfEntries=1 File1=http://streams.kpnwebcast.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=kpnmms_bnr,kpnmms_bnr2&title=BNR+Nieuwsradio |
|
||||
|
||||
playlist bnr
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek sync. | MarcVanOosterhout | iTunes | 2 | 22-10-10 14:09 |
Muziek: Na outlook sync alle muziek kwijt | pebbie | Muziek, foto & video | 3 | 03-07-09 13:30 |
freeze bij sync muziek itunes | gracha | iTunes | 4 | 19-03-08 21:55 |
Hulp met mnplight | icam0 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-02-08 11:13 |
Sync agenda op mac en muziek op pc, ringtones verdwijnen | pbarendr | iTunes | 0 | 20-02-08 10:48 |
|
|