iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Alternatief voor IntelliScreen (bv. Lock Calendar) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/26739-alternatief-voor-intelliscreen-bv-lock-calendar.html)

ceasaro 18-01-09 17:35

ziet er idd goed uit!!! top ipv intelliscreen, wil niet zoveel betalen en hoef het weer enzo ook niet te zien... wachten op een update nu!

iScorpio 18-01-09 17:41

Heb net een mail terug gekregen van Thomas. Hij is bekend met het probleem en werkt er nu aan. Dat mag ik graag zien, zo'n snelle reactie!

ceasaro 18-01-09 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 245616)
Heb net een mail terug gekregen van Thomas. Hij is bekend met het probleem en werkt er nu aan. Dat mag ik graag zien, zo'n snelle reactie!

enig idee op welke termijn dit gaat gebeuren? post anders ff zijn mail, ben benieuwd :)

iScorpio 18-01-09 22:26

Gewoon even geduld hebben. Haastig spoed is zelden goed :)

ceasaro 18-01-09 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 245715)
Gewoon even geduld hebben. Haastig spoed is zelden goed :)

hehe, we lezen/ merken het wel dan :)

Gekko 18-01-09 22:37

Ik had begin van de avond de ontwikkelaar gemaild over hetzelfde probleem en kreeg idd na 10 minuten bericht terug dat hij er aan gaat werken.
Ik vind dit in ieder geval fijner werken dan intelliscreen.
Nu de bug eruit en het is helemaal top.

iScorpio 20-01-09 12:41

Vandaag is er een update uitgekomen van Lock Calendar die het probleem oplost van de datum die een dag te vroeg stond :)

Dit is dus snel en goed aangepakt door de maker van dit programma, hulde!

ceasaro 20-01-09 12:41

en daar is een update...!! hij geeft nu wel de goede dag aan, alleen staan daar nog wel de afspraken voor morgen bij.... maargoed, stapje in de goede richting lijkt mij zo...

edit: ik was net te laat en inmiddels doet hij het bij mij ook goed! mooimooi!!!!

iScorpio 20-01-09 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ceasaro (Bericht 246363)
en daar is een update...!! hij geeft nu wel de goede dag aan, alleen staan daar nog wel de afspraken voor morgen bij.... maargoed, stapje in de goede richting lijkt mij zo...

Bij mij staat het allemaal wel goed ;)

ceasaro 20-01-09 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 246365)
Bij mij staat het allemaal wel goed ;)

bij mij nu dus ook :D top!

btw, ik las ergens dat je door lockscreen niet meer de berichten kan lezen in het het lockscreen.. dat klopt niet. mail en sms logo's staan idd achter de agenda, maar als je een sms hebt komt die er wel voor te staan en kan je die dus gemakkelijk lezen in de lock-mode!

Astro 20-01-09 13:30

kan iemand een screenshotje plaatsen aub...

Bomans 20-01-09 13:52

Hier kan je screens vinden:

Lock Calendar - Display Calendar Events on Lock Screen | Apple iPhone School

Astro 20-01-09 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 246404)

thx, ziet er mooi uit, maar blijf bij intelliscreen...

ceasaro 27-01-09 17:47

weet iemand of je ergens kan instellen (via ssh?) hoeveel agenda punten je te zien krijgt? Ik wil er meer zien! :D:D

JDFS 27-01-09 19:27

Ik vind dit erg mooi, want ik snap niets van Intelliscreen, hij wil maar niet verschijnen...

ceasaro 31-01-09 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ceasaro (Bericht 249340)
weet iemand of je ergens kan instellen (via ssh?) hoeveel agenda punten je te zien krijgt? Ik wil er meer zien! :D:D

nog steeds niemand een idee??

~boi 01-02-09 16:27

Lock Calender is echt goed. Voorziet precies een mijn behoefte hieromtrent!

iScorpio 07-02-09 20:08

Er is weer een nieuwe versie van Lock Calendar uitgebracht. Nu kan je onder Instellingen ook Lock Calendar naar je eigen wens instellen. De app wordt steeds beter!

ceasaro 07-02-09 21:23

goeie update idd, alleen wel twee minpuntjes.
- ik heb het idee dat het nu veel langer duurt (lees:tijd kost waar dat het voorheen niet deed) als je je iphone uit slaapstand wilt halen (dus van zwart scherm naar scherm met lockscreen agenda).
- ook vind ik het jammer dat de balkjes van de dagen niet meer zwart zijn, zodat het overzicht minder wordt.......

zwaan 07-02-09 23:16

Stuur een mailtje naar de ontwikkelaar! Die heeft meer aan deze tips dan wij.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.