iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Alternatief voor IntelliScreen (bv. Lock Calendar) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/26739-alternatief-voor-intelliscreen-bv-lock-calendar.html)

ceasaro 07-02-09 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 254151)
Stuur een mailtje naar de ontwikkelaar! Die heeft meer aan deze tips dan wij.

ga ik ook doen, maar ben ook benieuwd of jullie hier ook last van hebben (vooral eerste punt dan :)) of dat het aan mij(n iphone) ligt.....

X-Tince 08-02-09 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ceasaro (Bericht 254157)
ga ik ook doen, maar ben ook benieuwd of jullie hier ook last van hebben (vooral eerste punt dan :)) of dat het aan mij(n iphone) ligt.....

Eerste punt heb ik eigenlijk niet. Maar je 2de punt, heb ik ook last van.

ceasaro 08-02-09 01:12

hmzz, vaag, ik heb ingesteld dat ik 15 punten wil zien ipv de (voorheen) standaard 10.. hoe heb jij dat ingesteld?

gadget 08-02-09 01:13

Stuur inderdaad een mailtje naar de developer.
Die antwoord binnen een paar minuten heb ik gemerkt.
Blijkt dat wanneer je supreme preferences uit cydia geïnstalleerd hebt, je in settings geen Lock Calendar settings hebt.
Thomas Moore (de developer) zou er naar kijken.

En als je 'm gebruikt, doe een vrijblijvende donatie via Paypal, dit wordt zeker op prijs gesteld en helpt om Lock Calendar gratis te houden!

ceasaro 08-02-09 16:31

hij stuurde terug:

Bram,


I've found the cause for the delay, and I think I've got a fix. Hopefully I'll have a small release ready soon.


Thomas

Berten.. 08-02-09 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ceasaro (Bericht 254112)
goeie update idd, alleen wel twee minpuntjes.
- ik heb het idee dat het nu veel langer duurt (lees:tijd kost waar dat het voorheen niet deed) als je je iphone uit slaapstand wilt halen (dus van zwart scherm naar scherm met lockscreen agenda).
- ook vind ik het jammer dat de balkjes van de dagen niet meer zwart zijn, zodat het overzicht minder wordt.......

Volledig mee eens.
1ste punt heb ik ook last van.
Ik heb ook het gevoel dat mijn batterij minder lang meega na de update, maar dat kan een gedacht zijn.
2de puntje vind ik ook jammer, maar zal wel terug aangepast worden in de volgende update .... hoop ik :-)

iScorpio 08-02-09 21:26

Ik heb het menu van Lock Calendar onder Instellingen even snel vertaald in het Nederlands en enkele aanpassingen gemaakt. Je kan dit bestand via SSH plaaten in /System/Library/PreferenceBundles/LockCalendarSettings.bundle

Download hier het plist bestand.

Mochten er mensen zijn die andere waarden zouden willen zien, is dat ook mogelijk :)

X-Tince 08-02-09 23:22

Ik merk nu ook dat vertraging waat ceasaro het over had. Best wel irritant nu ik er op let. Hopelijk komt er binnenkort nog ff een kleine update. Maar blijft een top app!

iScorpio 08-02-09 23:31

Ik had een aanpassing in het plist bestand gemaakt waardoor het aantal dagen en items beiden op oneindig stonden. Dan duurt het inderdaad een paar seconden voordat het gedisplayed wordt en daarnaar nog een paar seconden voordat je door de lijst kan scrollen. Maar het werkte wel :)

ceasaro 09-02-09 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 254606)
Ik had een aanpassing in het plist bestand gemaakt waardoor het aantal dagen en items beiden op oneindig stonden. Dan duurt het inderdaad een paar seconden voordat het gedisplayed wordt en daarnaar nog een paar seconden voordat je door de lijst kan scrollen. Maar het werkte wel :)

lolz... :)

ik heb trouwens niet het idee dat het 'laden' korter duurt als je minder agenda items hebt ingesteld....

iScorpio 11-02-09 19:36

Vandaag weer een mooi update uitgekomen van Lock Calendar. Het wordt steeds beter :)

rikfrombelgium 11-02-09 20:48

wat zijn de nieuwe mogelijkheden dan zoal :)

iScorpio 11-02-09 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 255826)
wat zijn de nieuwe mogelijkheden dan zoal :)

Ik zou zeggen, installeer het eens ;)

JDFS 12-02-09 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 255892)
Ik zou zeggen, installeer het eens ;)

Nu o.a. een streep tussen de dagen ipv. 't 'iets zwartere' gedeelte. Stuk overzichtelijker en je kunt nu ook de transparantsgraad instellen :cool:! Bedankt voor 't opmerken van de update Scorpiosoft!

Jchan 12-02-09 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JDFS (Bericht 256208)
Nu o.a. een streep tussen de dagen ipv. 't 'iets zwartere' gedeelte. Stuk overzichtelijker en je kunt nu ook de transparantsgraad instellen :cool:! Bedankt voor 't opmerken van de update Scorpiosoft!

Hoe stel je de transparantheid in als ik vragen mag?

Edit: Gevonden. Het staat in Settings. Erg handige app btw

DikkeWim 20-02-09 17:27

Homescreen 2.0 ziet er op de plaatjes mooi uit.

Toch zou ik graag mijn agenda afspraken en email willen zien (zoals IntelliScreen dus).
Weet iemand daar een goede oplossing voor? (Behalve natuurlijk 9.95 euro betalen voor IntelliScreen)?

Wolffy 25-03-09 14:32

Lockscreen Calendar?
 
Is er een App store applicatie met deze bezigheid.
Mijn Iphone is nu orgineel en niet gejailbreakt.
Maar mis mijn Lockscreen calendar van de jailbreak versie, daarom mijn vraag.
Wat zijn de andere opties?

Ik draai 2.2.1. en hij is simlockvrij.

Geprobeerd te jailbreaken via clarified tutorial maar dat lukte niet, kreeg geen signaal of netwerk.

lnn.art 25-03-09 17:06

Appstore niet, enkel JB.

X-Tince 12-04-09 12:21

Heb zojuist een update uigevoerd van lock calender. Alleen nu staat er 'no calender entries' op mijn homescreen. Terwijl ik wel afspraken heb staan in de agenda. Ik heb ook al naar de instellingen gekeken maar kon niets vinden. Iemand een oplossing?

iScorpio 12-04-09 12:33

Probeer bij instellingen maar dan 1 week zichtbaar te maken. Dat wil helpen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.