icoontjes kwijt discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk ik nou ergens overheen? Ik heb nu meer dan 16 applicaties geinstalleerd, maar die verdwijnen vanaf het hoofscherm van de iphone. Hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icoontjes kwijt
Kijk ik nou ergens overheen? Ik heb nu meer dan 16 applicaties geinstalleerd, maar die verdwijnen vanaf het hoofscherm van de iphone. Hoe kan ik deze applicaties nu starten?
Misschien heel dom, maar ik zie het even niet... Laatst gewijzigd door leeuweninfo; 26-09-07 om 16:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf nog geen iPhone.. (Duurt nog 1,5 week..) maar volgens mij heb ik her en der wel gezien dat ze op het "bureaublad" ook scrollen (zoals je ook doet door een lijst..)
Hoop dat t je helpt! |
|
||||
|
||||
Leeuweninfo Download summerboard van je installer.app en je kan inderdaad door het hoofdscherm scrollen en nog veel meer
|
|
|||
|
|||
summerboard of mobilefinder indd en rSBT om je iconen een andere volgorde te geven of helemaal hidden te maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icoontjes | peterlala | iPhone algemeen | 13 | 31-03-10 20:43 |
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt | volonte | iPhone algemeen | 3 | 07-02-09 18:17 |
Na restore veel Apple icoontjes kwijt door Categories | Chrisjuh | Archief | 2 | 18-11-08 01:14 |
ik ben icoontjes kwijt op men scherm | mxcrosserkeuh | iPhone algemeen | 6 | 11-10-08 13:05 |
Icoontjes kwijt | P_hylicia | Archief | 0 | 16-04-08 01:06 |
|
|