Na restore veel Apple icoontjes kwijt door Categories discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Mijn Iphone 3G (2.1) werd instabiel na een jailbreak. Dus ik restore hem netjes via Itunes. Nu is het probleem dat ik Categories had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hey
Mijn Iphone 3G (2.1) werd instabiel na een jailbreak. Dus ik restore hem netjes via Itunes. Nu is het probleem dat ik Categories had geinstalleerd en dat ik veel Apple icoontjes in mappen had geplaatst. Deze zijn dus WEG! ![]() ![]() ![]() HOE kan ik deze terug krijgen? ![]() ![]() ![]() Mvg Chris
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tsja is een bekend probleem.
Eerst weer categories installeren, icoontjes eruit halen en dan pas terug naar orgineel.. succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
door veel muziekaankopen ben ik halve bibliotheek ineens kwijt? | Fred Pit | iPhone algemeen | 1 | 25-01-11 18:18 |
iPhone: Schijfruimte kwijt door update ipv restore | mutz | Jailbreak | 2 | 25-06-09 16:57 |
Categories (Mapje kwijt?) | seyfo | Archief | 1 | 05-01-09 09:26 |
Smooth en gladde icoontjes in categories? | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 10 | 10-12-08 11:33 |
2 Icoontjes niet herkend door categories | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-12-08 22:32 |
|
|