ook probleem met geluid? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ik ik heb een vraag over het geluid van mijn i phone. ik heb m net 4 dagen en alles bevalt me prima, op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ook probleem met geluid?
hey ik ik heb een vraag over het geluid van mijn i phone. ik heb m net 4 dagen en alles bevalt me prima, op de speakertjes na of moet ik speakertje zegen. klopt het dat maar 1 speakertje het doet of is er ook maar 1 speaker en is de andere een microfoon voor het bellen want alleen links komt geluid uit me tel. ....? groetjes marco
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Yep, klopt. De ene is een speaker, de ander de microfoon. Welkom op dit forum overigens. Misschien in het vervolg eerst even de zoekfunctie gebruiken......
|
||||
|
||||
Dit was ook te vinden via de zoekfunctie.
Slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Merkwaardig probleem met geluid | ceespicauly | Archief | 4 | 28-02-10 13:47 |
[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) | Groovejunk | iPhone algemeen | 5 | 03-03-09 12:53 |
probleem met geluid | croixdeguerre | iPhone algemeen | 10 | 01-03-09 18:52 |
probleem met geluid | tsoenamie | iPhone algemeen | 17 | 20-11-08 12:15 |
Muziek: Probleem met het geluid? | FamousD | Muziek, foto & video | 5 | 23-04-08 00:02 |
|
|