Probleem met het geluid? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het geluid van mijn iphone werkt niet meer als ik muziek wil luisteren. zelfs oortjes, of luidsprekers werken er niet meer op! Het is van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met het geluid?
Het geluid van mijn iphone werkt niet meer als ik muziek wil luisteren. zelfs oortjes, of luidsprekers werken er niet meer op! Het is van de ene op de andere moment gebeurd... Niet gevallen ofzo...
Maar als ik word gebeld werkt dit nog wel !!!! Hoe kan ik dit oplossen ? En als ik mijn iphone nu via itunes herstel zal deze dan terug opnieuw moeten worden unlockt ? mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien helpt het als je de iPhone een keer aan en uit zet. Zo niet kun je proberen de "Volume boost 1.1.4" van ifoneguide.nl/exp te installeren.
Als je hem opnieuw hersteld zal hij weer opnieuw moeten worden geunlocked. Maar dat is vandaag de dag niet zo'n probleem meer en is met behulp van de handleidingen hier op het forum zelf te doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
1.2 of een 1.1.2? Ik neem aan een 1.1.2 dan kun je "AudioAmp" onder "Tweaks (1.1.2)" installeren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook altijd proberen je iPhone uit en aan te zetten of alle instellingen te herstellen (Instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Merkwaardig probleem met geluid | ceespicauly | Archief | 4 | 28-02-10 13:47 |
[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) | Groovejunk | iPhone algemeen | 5 | 03-03-09 12:53 |
probleem met geluid | croixdeguerre | iPhone algemeen | 10 | 01-03-09 18:52 |
probleem met geluid | tsoenamie | iPhone algemeen | 17 | 20-11-08 12:15 |
ook probleem met geluid? | streeflaag | Archief | 2 | 18-11-08 08:21 |
|
|