Alecto speakers, passen die??? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit net even op airmiles.nl te kijken en zie daar een setje van Alecto welke geschikt is voor alle mp3-spelers en de Ipod. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alecto speakers, passen die???
Ik zit net even op airmiles.nl te kijken en zie daar een setje van Alecto welke geschikt is voor alle mp3-spelers en de Ipod.
Is het iemand bekend of deze ook zal werken/passen voor de iPhone?? En ja, ik weet het is niet veel, maar wel gratis en handig voor op vakantie Hieronder even een foto van het betreffende "ding":
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Volume opname aan te passen? | djsim69 | Muziek, foto & video | 10 | 01-07-10 21:36 |
iPhone speakers die op accu loopt | RoyalMess | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 29-03-10 20:21 |
(Title)properties zijn die aan te passen | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 30-05-09 11:01 |
Oortjes passen niet | roeney | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-01-09 22:38 |
Oordopje's passen niet? | Masaki | Archief | 4 | 03-08-08 14:23 |
|
|