//

Help met ifire, sms plz..

Help met ifire, sms plz.. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ben er nog niet lang lid maar heb toch al het nodige opzoekwerk verricht maar geraak niet echt vooruit. Heb mijn iphone 3G via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-01-09, 14:56
Awatje22 Awatje22 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard Help met ifire, sms plz..

Hey,

Ben er nog niet lang lid maar heb toch al het nodige opzoekwerk verricht maar geraak niet echt vooruit.

Heb mijn iphone 3G via de tut van truckdriver gejailbreakt en clydia geïnstalleerd. Ik had dat vooral gedaan zodat ik een app. kon installeren die het sms-en makkelijker maakt. Ik wordt namelijk gewoon gek van het feit dat als je aan het typen bent de iphone zelf ook woorden erboven vormt en als je dan niet op het X-je drukt vervangen die gewoon u getypt woord. Weet iemand of deze app bestaat en eventueel hoe ik een azerty toetsenbord kan bemachtigen.


Volgende probleem is met ifire, wanneer ik in winterboard ifire selecteer samen met transparant dock en ik druk op home, dan refreshed hij even en krijg ik een mooie fire achtergrond. Nu als hij in toetsenblok gaat en ik unslide hem dan ofwel is het fire niet meer aanwezig of staat hij vast als een foto. Weet iemand wat ik hier fout doe.


Alvast bedankt om te helpen,
Grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-09, 15:00
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Awatje22 Bekijk bericht
Hey,

Ben er nog niet lang lid maar heb toch al het nodige opzoekwerk verricht maar geraak niet echt vooruit.

Heb mijn iphone 3G via de tut van truckdriver gejailbreakt en clydia geïnstalleerd. Ik had dat vooral gedaan zodat ik een app. kon installeren die het sms-en makkelijker maakt. Ik wordt namelijk gewoon gek van het feit dat als je aan het typen bent de iphone zelf ook woorden erboven vormt en als je dan niet op het X-je drukt vervangen die gewoon u getypt woord. Weet iemand of deze app bestaat en eventueel hoe ik een azerty toetsenbord kan bemachtigen.

Alvast bedankt om te helpen,
Grtz
Je kan de autocorrectie uitzetten bij instellingen - algemeen - toetsenbord tenminste als je FW 2.2 op je iPhone hebt staan

over ifire heb ik geen idee
  #3  
Oud 12-01-09, 16:59
Awatje22 Awatje22 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

Alvast bedankt man
  #4  
Oud 12-01-09, 17:30
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Als je een AZERTY klavier wil kan je de franse instellingen kiezen als ik mij niet vergis. dan heb je een AZERTY klavier en zet je de autocorrectie uit en heb je ook hier geen last meer van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
help me plz! harry907 iPhone Apps 3 31-08-10 14:22
plz help linda12485 iPhone algemeen 0 12-07-10 23:55
Help plz Ipot Archief 3 04-06-09 09:04
Beetje help plz Ericos Unlock [archief] 3 27-05-08 23:15
Probleem met sms applicatie Help plz. xXsmileXx Unlock [archief] 4 12-01-08 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.