hoofdprogrammas weg discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo,, ik heb al enkele weken een iphone 3g en ik wilde hem vandaag jailbraiken met quickpwn,, en dat deed ik,, alles ging goed, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoofdprogrammas weg
hallo,, ik heb al enkele weken een iphone 3g en ik wilde hem vandaag jailbraiken met quickpwn,, en dat deed ik,, alles ging goed, maar nu de iphone terug is opgestart, zie ik dat mijn hoofdapplicaties weg zijn,, in feite mijn hoofdpagina, en ook de applicaties die in mijn balk vanonder stonden,, die zijn er gewoon niet meer,, weg,, verdwenen,, ik zit al hele tijd te zoeken op deze forums,, maar ik vind egt niks om me te helpen!! help me plz,, wnt ik kan niet meer bellen of sms'en,, een groot probleem dus!!!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je geprobeerd opnieuw te restoren en jailbreaken????
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb je bossprefs gedownload en poof icons gedaan want dan kan je iconen onzichtbaar maken
|
|
|||
|
|||
jepla.. ni lukt et nog minder goed!! nu kan ik hem niet eens meer jailbraiken,, ik krijg n elke keer een melding dat men ipone verkeerd staat aangesloten :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je een iPhone abbo hebt bij t-mobile dan kan je onbeperkt internetten. dus ook downloaden
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoontje weg | patrickronaldo | iPhone algemeen | 10 | 17-09-11 10:34 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
Icoons weg! | Carlos02 | iPhone algemeen | 4 | 05-07-09 23:30 |
Contacten weg? | El_Diablo | Archief | 2 | 19-06-09 10:27 |
Rekenmachine is weg? | firestarter | iPhone algemeen | 1 | 07-07-08 21:33 |
|
|