Werkende klok icoon op je springboard (LiveTime) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario Live Weather is er ook al. MacThemes Forum / [MS Extension] WeatherIcon 1.1 Spijtig, enkel voor winterboard gebruikers blijkbaar. En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
En dat hoef ik helemaal niet ... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hij gaat er toch weer af.. heb toch het idee dat mijn batterij sneller leegloopt.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
lijkt me toch vaag maar oke. Kan natuurlijk altijd. Je scherm gaat toch uit? Dit zal toch niet zo veel schelen. Of hebben meer mensen dat de bat. sneller leeg is. Heb hem net ook erop gezet. Icoontje met SSH gedaan. hoef ik teminste winterboard niet voor 1 ding te installeren Laatst gewijzigd door Fasty; 21-01-09 om 20:32. |
|
||||
|
||||
ik had hem geinstalleerd, maar ik zag twee wijzers! (zes dus eigenlijk)
ik kijk net het hele filmpje, door een reactie van iemand hier, blijkt het dat ik nog in winterboard moest aanvinken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb het er ondertussen alweer afgehaald. Zag er de meerwaarde niet echt van in.
|
||||
|
||||
toch nog eens erop gezet.. ik zat verkeerd met de batterij. veel shoutcast app aant gebruiken en ik had hem wel op de lader hangen maar dan lijkt het of de foon niet oplaadt.
|
|
||||
|
||||
Uuhm iMario of iemand anders meschien het orginele icoontje. Heb het er weer afgehaald maar heb geen backup gemaakt van mijn orginele.
Thanks alvast |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: o dit is dus niet zo als ik verwachte effen een nieuwe thema!! dan maar Laatst gewijzigd door Gielk; 29-01-09 om 00:10. Reden: omdat het toch niet werkt zo asl ik verwachte .... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@Gielk Welk thema heb jij? die lijkt mij ook wel mooi namelijk!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Moet je wel het 5 icon dock van Smoog erbij gebruiken
Hier is hij... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vind m echt helemaal super!
|
|
|||
|
|||
Haha, cool, ziet er best vet uit .
|
|
||||
|
||||
Je moet hem ook via SSH even in de 'echte' theme-map zetten: naam aanpassen naar 'Dock.png' waarmee je de normale dock vervangt (die je wel ff moet backuppen voor het geval).
|
||||
|
||||
ff een opmerking:
sinds versie 0.2 is er wat veranderd met de plek waar de LiveClock.png (LiveClock.png) staat. Wil je dus het icoontje van LiveClock (zoals we nu moeten zeggen) veranderen, als je bijvoorbeeld orbz gebruikt, dan moet je ff naar /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app en daar vervolgens de LiveClock.png vervangen voor je eigen icoontje. Dit is waarschijnlijk ook wel handig voor andere themes. Je hoeft nu ook bij Winterboard niks meer aan te vinken ofzo, dus misschien een pluspuntje voor de mensen zonder winterboard?? EDIT: je kan ook LiveClock Dark aanvinken in winterboard, maar dan het icoontje wat in die map staat vervangen door het icoontje wat je wil. Laatst gewijzigd door JoOosty; 04-02-09 om 18:26. Reden: het kan ook anders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard/springboard icoon | Menrey | Jailbreak apps en thema's | 10 | 07-08-10 18:05 |
Grote klok op je springboard | JoOosty | Jailbreak apps en thema's | 34 | 05-10-09 23:02 |
Laat de klok op je springboard werken met livetime clock | boydvl | Archief | 1 | 21-01-09 18:05 |
Onbekennde Icoon op SpringBoard | Cherrim | Archief | 1 | 18-12-08 22:09 |
App Idee: lopend klok icoontje op Springboard | RRPhantom | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 14-11-08 18:12 |
|
|