Make it mine (Erica Sadun) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) iphone al eens uit gezet en trug aan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone al eens uit gezet en trug aan?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al eens geprobeerd om je SIM kaart in een andere GSM te stoppen? Probeer het eens met een toestel dat geen iPhone is... Wie weet is er wel echt iets met je SIM kaart en op deze manier kan je het testen...
|
|
||||
|
||||
Of probeer MIM eens te uninstallen en kijk of het dan wel werkt. Je weet maar nooit.
|
|
||||
|
||||
MIM is nu ook te gebruiken op de 2.0 versie
staat in cydia
|
||||
|
||||
En werkt goed ook net als insomnia waarmee je Wi-Fi behoud ook als je in slaapstand bent. En poof om iconen te verbergen werkt ook goed. Ook te vinden in Cydia
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Make it Mine
kan er iemand mij vertellen
hoe ik terug mijn carrier name bovenaan mijn scherm krijg ipv mijn naam die ik daar een tijd geleden heb gezet met dit programma. many thanks! tommy |
|
||||
|
||||
Gewoon met male it mine terug zetten door op te starten en niets in te vullen en ok klikken.
|
|
|||
|
|||
ah super!
bedankt voor de snelle reply! mvg |
|
|||
|
|||
Make it mine
Sinds ik make it mine er op heb is me bovenkant (waar je provider en batterij enzo staat) allemaal zwart/wit.
Nu heb ik m ake it mine er af gehaald. Maar het blijft z/w weet iemand hier een oplossing voor? Sergio |
|
|||
|
|||
Het is btw alleen het begin scherm als ik in een applicatie zit is het boven ding wle kleur.
|
|
||||
|
||||
rebooten ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar in het "beginscherm" (springboard dus) is dat altijd (standaard) zwart wit.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja, heel zeker. Standaard is dat altijd zwart/wit
|
|
|||
|
|||
Huh dan ben ik serieus echt heel dom.
kan je 't wel kleur krijgen of niet? Laatst gewijzigd door SergioEdelman; 31-01-10 om 00:17. |
|
||||
|
||||
Wat wil je in kleur? Je providernaam of de hele balk?
Providernaam kan door een custom poviderlogo in te stellen. Zoek daarvoor maar even op het forum, topics genoeg. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die zul je dan met een thema (via winterboard) moeten aanpassen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|