Make it mine (Erica Sadun) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je de firmware 3.1.2 nog?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb je de firmware 3.1.2 nog?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Download hem anders hier:
iPod, iPhone and iPad Firmware Download - Ga naar iTunes en klik op shift herstellen. - Selecteer de firmware die je hebt gedownload en klaar. |
|
||||
|
||||
echt zo erg bedankt!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga naar: Instellingen ->Algemeen ->Stel opnieuw in ->Herstel alle instellingen. als je deze stappen volgt dan moet het verholpen zijn. Je "Make it mine" naam is dan weg, en de provider naam staat er weer. Alle instellingen worden dan gereset. Je behoudt gewoon je foto's, contacten enz. Maar instellingen zoals bijv. Wi-Fi moet je opnieuw invoeren. Maar dat is altijd nog beter dan downgraden enzo. Gr. Thomas Laatst gewijzigd door thomasbrendeke; 22-06-10 om 19:30. |
|
||||
|
||||
nog meer bedankt !!!!!
|
|
||||
|
||||
ik test het nu
|
|
||||
|
||||
het heeft gewerkt!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Topic is alweer oud aan het worden, maargoed.. dit lijkt me het officiele topic over 'MakeitMine'.
Heb sinds vandaag m'n iPhone maar is gejailbreakt, en de app MakeitMine leek me wel grappig. Kan hem overigens nergens vinden in Cydia. Bestaat MIM nog wel? |
|
||||
|
||||
Heb 'm net nog geïnstalleerd op m'n iPad. Als je alleen al "make" intoetst onder het tabje search, dan zie je onderaan al MakeItMine staan.
|
|
|||
|
|||
Zal er overheen gekeken hebben denk ik.. :-$
Gevonden, en hij doet et! Bedankt. |
|
|||
|
|||
Ik heb met MakeItMine de carrier tekst veranderd. Nu wil ik een logo zetten daar. Ik heb de T-Mobile carrier bestanden op mijn telefoon veranderd:
- Default_CARRIER_TMOBILE.png - FSO_CARRIER_TMOBILE.png Met MakeItMine heb ik de carrier weer hersteld, de tekst die ik had gezet was weg, maar nu staat er toch T-Mobile i.p.v. de logo's die ik wil gebruiken. Weet iemand wat ik fout doe? |
|
|||
|
|||
Niemand ??
|
|
|||
|
|||
Make it mine Werkt niet
Hallo
Ik heb net MIM geinstaleerd op me iphone 2g 3.1.3 Ik probeer T-mobile Te veranderen in Joris maar het werkt niet iemand een oplossing? Joris |
|
|||
|
|||
Op mijn iPhone 4 met iOS 4.1 werkt MIM niet .. iemand enig idee waar dit aan liggen kan?
edit: woops toch wel. Forget it ;-) |
|
||||
|
||||
Leuk programma, sommige mensen zijn verbaasd als ze dit zien
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zoek anders even naar fake carrier. zit in de repo van bigboss. die doet precies hetzelfde...
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|