[Cydia] ~ Live Weather & Reflective Dock ~ discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hier op mijn iphone ook nog steeds een maan in beeld met de juiste temperatuur en aangezien het al 12.07 's middags is, klopt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hier op mijn iphone ook nog steeds een maan in beeld met de juiste temperatuur en aangezien het al 12.07 's middags is, klopt het beeld dus niet :-(
|
|
|
||||
|
||||
1.5.7 werkt hier perfect nu, locatie : Dendermonde, Belgium
|
|
||||
|
||||
Sjonge jonge, lekker bezig Vorige versie gaf aan dat het de hele dag licht was.. Deze versie laat alleen een planeet zien (wat volgens mij de maan moet voorstellen)
Ik wacht geduldig af tot hij het doet.. en laat het updaten dan voorlopig zitten met deze app
|
|||
|
|||
Live weather geinstalleerd en nu blijkt dat de icoontjes de temperatuur in graden F aangeven en niet in graden Celcius (C).
Weet iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
Moet je via diskaid een plist bestand opsnorren en dan editten zodat celcius wordt gebruikt. Gan naar /var/mobile/Library/preferences en zoek naar com.ashman.Weatherion.plist en verander de boolean in true en het zal goed zijn.
|
|
|||
|
|||
Waar vind ik diskaid en welk plist bestand moet ik "opsnorren"?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
DiskAid - Transfer Files betwen your Computer and your iPhone or iPod Touch. Disk Mode for your iPhone and iPod Touch. of http://diskaid.en.softonic.com/ Ga dan naar /var/mobile/Library/preferences en zoek naar com.ashman.Weatherion.plist en verander de boolean in true en het zal goed zijn
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 30-01-09 om 23:05. |
|
||||
|
||||
Toch handig dat dit in de nieuwe versie van de Supreme Preferences zit
Alles lekker makkelijk kunnen aanpassen:
|
|||
|
|||
Ben de draad even kwijt. Waar haal je de "supreme preferences" vandaan?
Ik/we hadden het over "Live Weather". Heb jij het over een andere app? En zo ja, waar is die te vinden? |
|
||||
|
||||
Dat programma kan je vinden via cydia. Is inderdaad iets helemaal anders dan Live weather. Maar hiermee kan je de temeratuur veranderen naar Celcius, dat lost dan jouw probleem op.
Hier ook meer info |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb je de nieuwste versie???
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ooo niks aan de hand dus..
Wel een goeie aanvulling |
|
|||
|
|||
Ik heb ze allebei op mijn iPhone staan vind het wel mooi en stoer.
Wat helemaal te gek zou zijn is dat ze zoiets ook maken voor je foto app dat de foto elke x verandert ofzo en dan nog het liefst met een foto in je filmrol. |
|
|||
|
|||
Weathericon lukt hier ook niet...
Het standaard-zonnetje en de huidige situatie staan door elkaar... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
reflective dock 5 iconen
ik heb 5 iconen geinstalleerd zie ze wel in spiegelbeeld maar zie geen 5 iconen... rara..
Heb het wel werkend gehad... ben ik iets vergeten. Het reflective dock gekopieerd naar themes en aangevinkt onder winterboard
|
||||
|
||||
WeatherIcon
Werkt bij jullie weathericon sinds de update van gister ook niet meer?
|
Labels |
cydia, live weather, reflective dock, tweaks, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
live clock en live weather werken niet bij mij 3.0 | crystalclear | Jailbreak apps en thema's | 53 | 28-04-10 22:47 |
Any city live weather | NesCio01 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-01-10 13:15 |
Reflective dock icons niet te verwijderen? | RobertoCoppi | Jailbreak apps en thema's | 4 | 01-11-09 16:46 |
reflective dock | kuotje | Archief | 1 | 08-07-09 19:42 |
|
|