[Cydia] ~ Live Weather & Reflective Dock ~ discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bassollie In nederlands kun je alleen de volgende plaatsen maar ingeven Alkmaar Amsterdam Arnhem/Dieren Assen Dus voor mijn kleine plaatsje Kampen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Nu wel
Maar werkt helaas niet. Heb hem op Deventer gezet, is een eindje verderop maar ligt ook aan de IJssel. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Yep die werkt wel, die staat ook wel in de lijst op die site.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
is Emmeloord niet dichterbij bij Kampen???? Want die kan je ook eventueel invoeren kijk maar eens hier Emmeloord - Netherlands Weather Forecast on Yahoo! Weather |
|
|||
|
|||
Thanks mario, werkt super nu
|
|
|||
|
|||
Ja klopt dat is wel wat dichter bij!
Thanks |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb die twee statusbar icoontjes er niet bij staan ik heb wel alles in ned. stomme vraag mischien hoe verander je een plaats. als ik het icon aanklik is het altijd amsterdam en kan niks veranderen. (edit het veranderen is gelukt) groeten bull Laatst gewijzigd door perrie; 20-02-09 om 16:26. |
|
|||
|
|||
Help! Bij mij staat er alleen een ? (vraagteken) >< En ik zie geen opties in Winterboard? O.o
|
|
|||
|
|||
Als je deze post helemaal doorleest weet je waar het aan ligt.
Even Supreme Preferences installeren en locatie invoeren en het werkt weer! Succes ermee. |
|
||||
|
||||
Onthoud dat de Nederlandse versie van Supreme Preferences niet up-to-date is.
De Engelse (via ModMyi) is dat wel, en heeft 'alle' WeatherIcon opties:
|
|||
|
|||
Ja, ik heb het ook doorgelezen, en ik heb al locatie ingevoerd (Amsterdam), er staat nog steeds een vraagteken...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oh! Ok. ;D Thanks. ^^
|
|
||||
|
||||
@ iMario, moeten dit alleen de 4 cijfers zijn of ook 2 letters?
|
|
||||
|
||||
sinds gisterenavond doet hij het niet meer bij mij zelf al eens opnieuw installeren helpt niet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: smoog Laatst gewijzigd door lnn.art; 06-03-09 om 22:21. Reden: gevonden |
|
||||
|
||||
Ik krijg het niet voor elkaar om het icoon in mijn statusbar te krijgen..
Ik moet er wel bij vertellen dat ik Supreme Prefeneces gebruik. Hij geeft wel de graden aan in mijn statusbar. Weet iemand waar de fout zit? |
|
|||
|
|||
Nieuwe update is erg handig, je hebt geen Supreme Prefeneces meer nodig. De instellingen staan nu gewoon bij de standaard instellingen.
Goede update ! |
Labels |
cydia, live weather, reflective dock, tweaks, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
live clock en live weather werken niet bij mij 3.0 | crystalclear | Jailbreak apps en thema's | 53 | 28-04-10 22:47 |
Any city live weather | NesCio01 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-01-10 13:15 |
Reflective dock icons niet te verwijderen? | RobertoCoppi | Jailbreak apps en thema's | 4 | 01-11-09 16:46 |
reflective dock | kuotje | Archief | 1 | 08-07-09 19:42 |
|
|