automatische tijds aanpassing in buitenland discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor het werk ben ik vaak in het buitenland. Nu had ik op mijn nokia dat ie automatisch de tijd en datum aanpast. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
automatische tijds aanpassing in buitenland
Voor het werk ben ik vaak in het buitenland.
Nu had ik op mijn nokia dat ie automatisch de tijd en datum aanpast. Weet iemand hoe ik dat op de Iphone kan krijgen. Heb een 3g 16 gb. versie 2.2 (5g77) Hoop dat iemand een oplossing voor me weet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wel, hier ben ik nu ook naar opzoek maar weet jammer genoeg niet of het bestaat.
|
||||
|
||||
Mijn iPhone deed dat wel automatisch....
|
||||
|
||||
Gaat automatisch zodra hij een provider verbinding heeft. Toen ik in Amerika zat ging alles automatisch.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu os 3.0 erop staan en had gehoopt dat de automatisch tijdsaanpassing en erweer op zou staan.
Maar not. Heeft iemand een idee of er een programma bestaat in cydia of icy waarmee ik dat probleem toch kan oplossen. Hoop dat iemand een oplossing heeft. Zit voor het werk veel in het buitenland |
|
|||
|
|||
settings => general => Date & Time => Set Automatically
staat dit aan? |
|
|||
|
|||
Die heb ik er niet tussen staan.
ik heb alleen : 24 uursklok tijdzone stel datum en tijd in Bovenstaande zijn de enige optie's |
|
|||
|
|||
iPhone Clock Sync? - Mac Forums
blijkbaar is of die instelling te zien is verbonden met de configuratiebestanden van uw provider... |
|
|||
|
|||
weet je misschien waar ik een programma kan vinden voor de probleempje.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vreemd. Met 2.1 kon ik automatisch instellen, met 3.0 niet meer.
|
|
|||
|
|||
ja klopt dat had ik ook.
Bij 2.2.1. zat het er al niet meer in. tijd aanpassen helpt ook niet. Iemand nog een idee Laatst gewijzigd door henrie69; 12-07-09 om 15:30. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje Voor Aanpassing Pumped.app... | CadmanF | Jailbreak apps en thema's | 8 | 18-02-08 23:28 |
Aanpassing unlock guides i.v.m. FW1.1.3 | Fresh | Unlock [archief] | 10 | 10-02-08 22:01 |
MediaPlayer Iphone aanpassing | croiman | iPhone algemeen | 0 | 22-01-08 17:53 |
|
|