Vraagje Voor Aanpassing Pumped.app... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan zelf jammergenoeg geen programma's maken en/of schrijven dus daarom vraag ik het maar hier... Zou misschien iemand voor mij bij het programma Pumped.app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vraagje Voor Aanpassing Pumped.app...
Ik kan zelf jammergenoeg geen programma's maken en/of schrijven dus daarom vraag ik het maar hier...
Zou misschien iemand voor mij bij het programma Pumped.app iets kunnen aanpassen..? Ik zou namelijk graag willen hebben dat het invoer veld wat nu in Gallons gaat dat dat gewoon liters worden en dat die conversie ook klopt natuurlijk... Ik rij zelf in een Amerikaan dus de Mijlen mogen blijven maar als iemand het programma voor mij zou willen/kunnen aanpassen naar liters zou ik dat helemaal geweldig vinden... Hier kan je het programma oa zien..: Pumped | Apple iPhone School En deze Source moet je daarvoor installeren..: iApp-a-Day: iappaday.com/install Bij voorbaat dank...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nogmaals om effe dit topicje naar boven te halen...
Kan iemand mij alsjeblieft helpen met mijn vraag voor de aanpassing voor het programma... Ik kan het jammergenoeg niet zelf anders had ik het allang gedaan... En volgens mij zijn hier genoeg personen die het wel kunnen... Bij voorbaat dank... |
|
||||
|
||||
Citaat:
hij staat hier: hxxp://rapid$hare.com/files/92641750/PumpedEU.app.zip.html
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok top.., alleen is zoiets ook te verwerken in de Installer..? Zodat ik hem via daar kan installeren..? Ik blijf namelijk vanaf het begin al problemen hebben met Cyberduck & Independence...
@ StevenVW..: Wat is de link naar dat Mileage..? |
|
||||
|
||||
Citaat:
@stevenVW: ik kan hem wel emailen stuur mij een PM krijg je hem. Ik neem aan dat je de xx en de $ hebt vernagen in de mail. @cadman: fugu is perfect voor op de mac. Fugu 1.2.0 software download - Mac OS X - VersionTracker Laatst gewijzigd door froghn; 18-02-08 om 00:18. |
|
||||
|
||||
Hé SyevenVW..,
Die Mileage gaat niet werken voor mij mits ik steeds moet gaan omrekenen... Ik rij Amerikaanse auto's met mijlen tellers.., dus wil graag mijlen invoeren bij de afstand en tellerstand en verder gewoon in Euro's... Ik kijk dus nog effe verder... In ieder geval bedankt..! Is er niet iemand die de PumpedEU zoals de met hierboven geplaatste link door froghn in een Source kan zetten zodat je dan via de installer hem kan installeren..? Laatst gewijzigd door CadmanF; 18-02-08 om 10:33. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatische tijds aanpassing in buitenland | henrie69 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 12-07-09 15:28 |
vraagje app | blablaman | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 28-02-09 10:02 |
Aanpassing unlock guides i.v.m. FW1.1.3 | Fresh | Unlock [archief] | 10 | 10-02-08 22:01 |
MediaPlayer Iphone aanpassing | croiman | iPhone algemeen | 0 | 22-01-08 17:53 |
|
|