Installer crashed bij opstarten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik draai al een paar dagen zonder problemen 1.1.3 (na 3x proberen te installeren en weer recovery doen), maar deed daarnet Refresh Sources in Installer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Installer crashed bij opstarten
ik draai al een paar dagen zonder problemen 1.1.3 (na 3x proberen te installeren en weer recovery doen), maar deed daarnet Refresh Sources in Installer en toen vroeg hij Installer te updaten.
Hij schoot terg naar de springboard en nu crasht hij bij het opstarten van Installer krijg eerst een wit scherm met blauwe bovenbalk en daarna springt hij weer terug naar de SB. Hoe kan ik dit fixen zonder weer een recovery en een verse install te moeten doen? (alles draait net lekker op 1.1.3) kan ik Installer.app handmatig installeren via scp? Laatst gewijzigd door Marcski; 01-02-08 om 12:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat had ik in het begin ook. Je kan via shh doormiddel van een sftp programma op je telefoon komen in je Application folder en daar kun je de installer app verwijderen en een andere weer neerzetten. Je moet even zoeken op het forum staat namelijk ergens een link waar je de installer.app kan downloaden, zodat je hem er handmatig op kan zetten.
|
||||
|
||||
super, ga ik dat proberen!
|
|
||||
|
||||
help me es op weg, ik kan hem nergens te downloaden vinden
|
|
||||
|
||||
Wiki al geprobeerd?
|
||||
|
||||
ik haal hem wel even van mijn iphone, meld je zo de link
|
|
||||
|
||||
Ok je kan de nieuwste 3.0 installer hier downloaden: http://iphone.kidlazy.nl/Installer.zip
als je hem erop zet moet je wel even zorgen dat de rechten op 755 staan (bij cyberduck kun je dat vinden door op het bestand te gaan staan en dan op info te klikken). Succes. |
|
||||
|
||||
Super, thanks! Hij werkt weer
wiki had ik uiteraaaaaaard al gelezen, maar daar kan je alleen de oude installer downloaden, Butch l Laatst gewijzigd door Marcski; 01-02-08 om 23:18. |
|
||||
|
||||
hmm, nou start hij wel op, maar als ik iets wil installen of uninstallen (zelfs installer update), krijg ik Main Script Execution failed
heb zowel via Cyberduck als ssh rechten goedgezet (chmod -R 755 /Applications/Installer.app) |
|
||||
|
||||
mmm, euhm misschien heeft het te maken met het feit dat ik de 300mb fix erop heb staan, mijn applicaties staan daardoor op een andere plek.
En als je die oude erop zet en dan update, werkt dat? |
|
|||
|
|||
die link werkt niet wara-wara
|
|
||||
|
||||
Oeps
Ik heb de link ff aangepast... |
|
|||
|
|||
hmm ik geloof dat ik geen openssh op mijn iphone heb staan
denk je dat ik met jailbreakme.com die installer weer op mijn 1.1.3 kan krijgen? waarschijnlijk niet denk ik maar heeft iemand nog een alternatief? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Uitpakken, iPhone aan USB hangen, de uitgepakte exe draaien, en je iPhone is te benaderen als een extra harde schijf. Overigens: Weet je zeker dat je geen SSH op je 1.1.3 hebt? Er is nl. in 1.1.3 geen icoontje meer voor - raar maar waar. |
|
|||
|
|||
Nog altijd het zelfde probleem.
Ik heb ondertussen 7Mbyte aan wallpapers verwijderd en een kleine 3Mbyte aan ringtones. Dan zou je toch verwachten dat hij de installer wel weer kan starten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Installer crashed last time you tried to jailbreak | justinll | Jailbreak | 8 | 08-09-10 22:06 |
TomTom: TomTom 1.2 crashed bij opstarten | imagine | iPhone Navigatie | 15 | 02-12-09 12:52 |
Installer crashed | Buzz | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 19:54 |
|
|