Java Iphone ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Is er iemand die me eens deftig kan uitleggen hoe dat nu zit met JAVA op de iphone ? Er staan een paar mogelijkheden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Java Iphone ?
Hey,
Is er iemand die me eens deftig kan uitleggen hoe dat nu zit met JAVA op de iphone ? Er staan een paar mogelijkheden om te installeren via Cydia. Maar welke is nu het beste en wat met de batterij ? Oja ik bedoel dan vooral om jar bestanden te kunnen spelen en laden. Anderzijds om bv op chat site's te kunnen chatten. Graag duidelijkheid. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand ?.
|
|
|||
|
|||
ok blijkbaar niemand die stilstaat hoe het nu zit met JAVA en de iphone..
|
|
||||
|
||||
<deftige mode on>
Nee, java op je iPhone zal er voorlopig niet komen... Android krijgt Flash Player, iPhone voorlopig niet > Nieuws > iPhoneclub.nl <deftige mode off>
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Laat ze maar eerst aan flash werken, java is heden ten dage toch een marginaal (in de letterlijke betekenis) fenomeen
|
|
||||
|
||||
Java is pas echt outdated, niemand gebruikt dat nog.
|
|
|||
|
|||
Heb java in cydia gezien, maar weet niet hoe je ermee werkt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het klopt dat je het niet meer zo vaak ziet als vroeger, wat wel jammer is. Het heeft toch een groot voordeel: het is multi-platform. Je kan je source compilen naar elk os dat je wilt (linux, osx, windows). Zo kan je je programma voor meerdere systemen uitbrengen. Nadeel is wel weer dat het langzaam is...
Ontopic: kijk eens op deze site. Heb ik in 3 seconden googlen gevonden
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Java op de iPhone?! | Bomans | iPhone algemeen | 2 | 17-03-11 12:59 |
java op de iphone/ipad | thasjosjo | iPad Apps | 2 | 08-02-11 22:04 |
Java crosscompiler (naar iPhone) | webmaniac | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 12-11-08 17:37 |
iPhone A8+ geen java??? | tamer | Archief | 3 | 28-04-08 17:32 |
|
|