MSN met foto's discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) is er ook een msn-versie voor de iphone bekend, waar je ook de foto's van je contacten te zien krijgt??? Want als je aardig wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
MSN met foto's
is er ook een msn-versie voor de iphone bekend, waar je ook de foto's van je contacten te zien krijgt??? Want als je aardig wat contacten in je lijst hebt staan, dan is het heel moeilijk herkennen aan de hand van alleen een emailadres/nickname wie het precies is...(en minder leuk trouwens)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Van BeeJiveIM weet ik het.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met foto's bedoelen jullie avatars?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Beejive im is hier perfect voor
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
Beejive is op dit moment 12,95!! Hebben jullie er allemaal zoveel voor betaald of heb ik de verkeerde versie voor mij? Ik vind het echt een hoop geld. |
|
||||
|
||||
En twee weken geleden was BeejiveIM afgeprijsd tot 'maar' €7,99.
In de iPhone wereld is dit inderdaad duur, maar zoals rondaldoo al zegt, hebben de developers er maanden werk in gestoken om absoluut de beste chat-app te maken. |
|
|||
|
|||
Bij Nimbuzz kan je de avatar ook bekijken, zelfs opslaan op je iphone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSN met IPhone 4 camera | belgiumboy | iPhone Apps | 20 | 14-04-11 12:33 |
Ipod touch 4g MSN met webcam | TOMTEC123 | iPhone Apps | 0 | 16-03-11 19:13 |
Msn messenger werkt niet met een live.nl account!! | RVD32 | iPhone Apps | 1 | 15-11-10 20:08 |
instabiele verbinding met MSN | rollotomassi | iPhone algemeen | 3 | 04-09-10 13:58 |
iPhone: Kan iemand mij met Jailibreak helpen via msn? | JuztPaultje | Jailbreak | 18 | 15-10-08 18:52 |
|
|