MSN met IPhone 4 camera discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen Bestaat er al een app waar je je camera vanvoor bij de IPhone 4 kan inschakelen om bijvoorbeeld in MSN te gebruiken? Dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MSN met IPhone 4 camera
Hey iedereen
Bestaat er al een app waar je je camera vanvoor bij de IPhone 4 kan inschakelen om bijvoorbeeld in MSN te gebruiken? Dus eigenlijk "Facetime" gebruiken bij een MSN gesprek? Of kan dit al bij iets anders bijvoorbeeld Skype of iets anders? Laten jullie iets weten? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
|
|
|||
|
|||
Ikzelf dacht dat het gewoon kon met skype ?
|
|
|||
|
|||
Het kan inderdaad met skype.
Maar niet al mijn vrienden hebben skype en hebben ook geen zin om dat aan te maken zodat ze met mij op de iPhone 4 kunnen chatten Dus ik ben ook wel erg benieuwd of er een app is die msn ondersteuning heeft en waarbij je de camera kan gebruiken. Ben wel vrij zeker dat als het er nog niet is, het rap gaat komen |
|
|||
|
|||
Hoe kan het met skype dan? Ik heb die skype app maar ik kan nergens mijn videocamera aanzetten...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is maar één antwoord: los van Facetime is er geen app met die mogelijkheid...
|
|||
|
|||
Ik hoop wel dat het er binnenkort komt, is het wel al mogelijk met jailbreak?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: App Store Programma's
|
|
|||
|
|||
Er is een app dat je in staat stelt jouw iPhone als webcam (voor MSN) te gebruiken. Heb het een tijdje geleden op mijn 3GS gehad, maar ben helaas de naam kwijt. Of het (al) werkt voor iPhone 4 is onduidelijk, maar zal ff Google'n.
Edit: De app heet iWebcamera en werkt blijkbaar momenteel nog niet met de iPhone 4. Wel is op de app-pagina te lezen dat men een update naar 1.5 (iOS 4 en iPhone 4 support) heeft doorgevoerd naar Apple. Laatst gewijzigd door Cheacker; 12-08-10 om 12:27. |
|
|||
|
|||
dus het is ook nog niet mogelijk met skype of zie ik dat verkeerd ?
|
|
|||
|
|||
zoals ik het gerucht heb begrepen, is Skype met een nieuwe update bezig.
en dan kan je dus met je umts camera skypen. ik hoop dat ze opschieten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jah zou erg leuk zijn voor met men buitenlandse vriendin te (video)skypen via iphone ^^
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee of dit al in een msn apps mogelijk is??
Dus gewoon via een msn app met iphone camera videochatten met msn op pc. Al de genoemde apps hierboven, zijn meer bedoeld om je iphone als webcam te gebruiken voor je pc. dus niet msn vanuit je iphone met camera van iphone
Komt tijd komt ...... Laatst gewijzigd door themasterf; 17-03-11 om 11:44. |
|
|||
|
|||
Download Tango, gwoon over 3G
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik Mobiola Webcamera for iPhone.
Ondersteund MSN, Skype etc. Mobiola - Mobile Applications for iPhone, BlackBerry, Windows Mobile, Symbian and J2ME Laatst gewijzigd door Pl0xs; 14-04-11 om 11:25. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch 4g MSN met webcam | TOMTEC123 | iPhone Apps | 0 | 16-03-11 19:13 |
instabiele verbinding met MSN | rollotomassi | iPhone algemeen | 3 | 04-09-10 13:58 |
MSN met foto's | Lucien1966 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 26-12-09 00:00 |
iPhone: Kan iemand mij met Jailibreak helpen via msn? | JuztPaultje | Jailbreak | 18 | 15-10-08 18:52 |
|
|